2004-04-29, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CgiBinLaden
Jodå, jag vet preics vad det handlar om, ett gäng pubertala, asociala, bidragstagande nissar som har en liten hemlig och meningslös klubb och tror att det betyder något.

Fy fan att man betalar skatt för såna som er, alltså. Ni borde fan leverera pass på löpande band till mig så mycket skattepengar ni fått av mig genom socialen.

Men jag är inte intresserad av era porrpass, dom är helt värdelösa.

Igen!! Knip!!

//Member
2004-04-29, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av resol
typiskt säg av en som inte har spermier
Han är ju i alla fall gammal nog att ha lärt sig stava och använda versaler (stora bokstäver; det kändes som att en förklaring behövdes) när han skriver. Men jag antar att man inte behöver kunna sådant när man är en 1337-cRaCXeRz
2004-04-29, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stargazer
Jomenvisst... och vilken _diskussion_ sen

ni ligger verkligen på + efter denna tråd

fuckface,lägg dig inte i dom stora pojkarnas snack
2004-04-29, 22:02
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lopex
att inte du tar o sticker hem till morsan istället.

Ja du morsan är död sen 5 år tillbaka men vill du dejta henne ligger hon i minneslunden vid Lötsjön i Sundbyberg.
Cirka 5 steg till vänster om den stora rabatten sedan 9 steg rakt söder ut tills det börjar lukta aska där har du morsans adress
Ett tips hon gillar gula rosor så ta med en bukett till dín "upplivande" dejt.
2004-04-29, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av farbror einar
Ja du morsan är död sen 5 år tillbaka men vill du dejta henne ligger hon i minneslunden vid Lötsjön i Sundbyberg.
Cirka 5 steg till vänster om den stora rabatten sedan 9 steg rakt söder ut tills det börjar lukta aska där har du morsans adress
Ett tips hon gillar gula rosor så ta med en bukett till dín "upplivande" dejt.

vem fan bryr sig
2004-04-29, 22:06
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lopex
vem fan bryr sig

Ja du lilla gubben uppenbarligen du.Erkänn att du blir lite våt i byxan så gå nu och dra en handtralla och så ger du fan i att dra in min morsa i en disskusion igen! :mad:
2004-04-29, 22:07
Moderator
impieteers avatar
Jag är mest intresserad av hur många gula och röda kort den här tråden kommer att ge när krutröken väl lagt sig.
2004-04-29, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av resol

edit: du kan tyvärr inte registrera dej på oldcrackershome - eftersom du e bannlyst
Åh nej. Hur ska jag nu kunna sova om nätterna?
2004-04-29, 22:11
Inaktiv Administrator
admin2s avatar
Följande personer är bannade:
  • Member
  • resol
  • lopex
Jag orkar inte gå igenom varje punkt men lopex har verkligen spammat sönder tråden med totalt meningslösa inlägg, det finns fler men denna användare var värst.

Member för sina personangrepp och resol (Ozze) för att han redan är bannad.

och NEJ, vi vill inte banna våra användare men ibland finns det inte några andra utvägar. Uppför er som vuxna människor och ta att ni inte är välkommna hit längre. Gå vidare och fortsätt era liv någon annan stanns. TACK

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in