2004-04-29, 21:42
Awaiting Email Confirmation
CgiBinLadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av resol
jag skriver igen VI SOM HÅLLER PÅ MED BF e inga hackkycklingar vi testar servrar
...och lever livet i den "tuffa datavärlden"? Hohoho.
2004-04-29, 21:45
Bannlyst
eftersom hundjäveln tror att vi inte kan nått:
TopDawg:8202RugQwr0Jk
nått för krypteringskillarna att leka me
2004-04-29, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Member
1. Va lugn det gör vi!
2. Nä!
3. Du gör bäst i att joina thompa & Töntares - gayhardcore/animalclub !!
Du skulle nog trivas!!

//Member

Tror du det lille vän? Efter sig själv dömer man andra. Vad är "gayhardcore/animalclub"?

Hardcore-bögar som är medlemmar i brukshundsklubben eller?
Medlem
Hispervispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Den här tråden är lite som en Engelsk fars av sämre snitt. Då den ene dåren lämnar scenen genom en av dörrarna dyker nästa galning omedelbart upp i en annan dörr och uttalar sin komiska replik...

Skillnaden är att i en fars så skrattar man ibland, här suckar man bara. Får snart blåmärken i lungorna.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CgiBinLaden
...och lever livet i den "tuffa datavärlden"? Hohoho.
äh håll tyst 'junior'
2004-04-29, 21:47
Bannlyst
Citat:

hahahaha nu kanske han håller käften blandrasjäveln
2004-04-29, 21:49
Medlem
LadyTieras avatar
Cracka ett gaypass åt mig med!!! det är kul att kolla på svettiga män som får den i stjärten!!
2004-04-29, 21:51
Bannlyst
Citat:

Hehe! Ja där ser man! Ja hade det på känn hela tiden - att det inte stod helt rätt té me 'doggy' grabben...

//Member
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lopex
hahahaha nu kanske han håller käften blandrasjäveln

Nä. Voff!!!
Awaiting Email Confirmation
CgiBinLadens avatar
Citat:
äh håll tyst 'junior'
Eh, nej?

Ni överskattar er själva nåt så otroligt.

Ni har inte fått en enda positiv kommentar i den här tråden och man kan bara dra en slutsats utifrån det: Ingen uppskattar er särskilt mycket. När det nu kommer fram att Ozze suttit och fejkat användare hit och dit för att få det att se ut som om passforumet är mer välbesökt än det är, så blir det ju bara ännu mer patetiskt. Dessutom tycker jag att hela den här historien med att hitta på egna regler är helt bedrövlig. Det fattar ni väl själva att det är Admin och inte ni som har sista ordet, för i helvete.

Om det stämmer att Ozze är över 30 och har barn, ja då är det illa ställt med dagens Sverige.

Plötsligt blir jag positivt intställd till tvångssterilisering och -lobotomering.
2004-04-29, 21:53
Medlem
farbror einars avatar
Herregud vilken underpresterande tråd.
Är detta officiella pajkastningstråden?
Till Lopez,Member avregga er gör oss alla en tjänst ni tillför ju inget på FB med era pubertala åsikter.Shit man skämmes ju ta mig fan! :mad:
2004-04-29, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CgiBinLaden
Eh, nej?

Ni överskattar er själva nåt så otroligt.

Ni har inte fått en enda positiv kommentar i den här tråden och man kan bara dra en slutsats utifrån det: Ingen uppskattar er särskilt mycket. När det nu kommer fram att Ozze suttit och fejkat användare hit och dit för att få det att se ut som om passforumet är mer välbesökt än det är, så blir det ju bara ännu mer patetiskt. Dessutom tycker jag att hela den här historien med att hitta på egna regler är helt bedrövlig. Det fattar ni väl själva att det är Admin och inte ni som har sista ordet, för i helvete.

Om det stämmer att Ozze är över 30 och har barn, ja då är det illa ställt med dagens Sverige.

Plötsligt blir jag positivt intställd till tvångssterilisering och -lobotomering.

typiskt säg av en som inte har spermier

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in