Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-07-07, 02:46
  #1
Medlem
AchromaticSpirits avatar
God kväll(eller god morgon rättare sagt)

Har nyligen klippt mig kort från att ha haft jävligt långt. Hade långt ner över axlarna.

Eftersom alla tjatade på en så gav man tillslut upp och lät då håret ryka. Nu ångrar jag mig som fan och sitter nu och kollar gamla bilder på mitt långa hår som försvunnit

Det är konstigt som fan. När jag hade långt, då blev jag irriterad på det. Jobbigt och sova med massa hår, var tvungen att jämnt ha de i tofs då jag har så jävla tjockt hår så det blir bara jobbigt att ha de utsläppt.

Men nu när jag har kort, då stör jag mig på att det liksom inte går att göra någonting med de förutom att rufsa till de lite..

Bada/duscha var jobbigt det med eftersom de tar ett tag för håret att torka. Finns säkert mer som gav mig anledningen till att klippa, men just dem var det plus en massa tjat från brorsan bland annat.

Tilläggas bör är att jag är en kille och tjejen min tyckte om mitt långa hår som fan..hon var väl den enda som inte tyckte om att jag klippte mig..

Saknar som sagt mitt hår som fan. Skulle gärna ha de utsläppt och sova med det nu

Någon annan här som känt så här någon gång? Jag vet att hår växer ut igen, men det tar en jävla tid..

Varför ångrar man sig alltid när man klippt sig?
Citera
2010-07-07, 02:49
  #2
Medlem
Kebabkaggens avatar
Men herregud människa, du är väl ingen profet? Var stolt över din flint, orka ha långt hår som kille, äckligt och otympligt som du själv skriver.
Citera
2010-07-07, 02:52
  #3
Medlem
AchromaticSpirits avatar
Hade jag varit flint så hade jag skjutit mig själv..



Ni två som skriver nu. Snälla, ge plats åt vettigt folk istället och gå och lägg er.
Citera
2010-07-07, 02:58
  #4
Medlem
Snyggs avatar
Mjo, jag brukar alltid bli missnöjd när jag klipper mig, men mitt hår är å andra sidan fult hur man än gör... föredrar dock när det är lite längre, och eftersom mitt hår växer så jävla snabbt brukar jag stå ut med att det är kort nån månad...
Citera
2010-07-07, 03:08
  #5
Medlem
TheBoots avatar
Är frågeställningen om någon nånsin har ångrat sin nya frisyr? För att spinna vidare...någon som nånsin varit skitsugen på en calsone men tänkte "vafan, lagar jag mat hemma blir det en extra bira på på krogen på fredag"?
Citera
2010-07-07, 03:12
  #6
Medlem
AchromaticSpirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Är frågeställningen om någon nånsin har ångrat sin nya frisyr? För att spinna vidare...någon som nånsin varit skitsugen på en calsone men tänkte "vafan, lagar jag mat hemma blir det en extra bira på på krogen på fredag"?

Japp. Eller mer, om man som kille haft långt hår men sen klippt det.
Citera
2010-07-07, 03:40
  #7
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AchromaticSpirit
Japp. Eller mer, om man som kille haft långt hår men sen klippt det.

Ok just checking. Aldrig haft långt hår men ångrat frisyrer definitivt. Låt aldrig din frisör/frisörska få fria händer. Ett jävla misstag. Trots utbildning garanterar det inte att de har någon smak. Fick en jävla fjollcut häromveckan. Ojämt och jävligt dessutom. Som tur var var de trevliga nog att raka av skiten när jag gick och beklagade mig. 300 spänn. Dyraste snaggning jag nånsin fått.

Före och efter bilder?
Citera
2010-07-07, 03:41
  #8
Medlem
AchromaticSpirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Ok just checking. Aldrig haft långt hår men ångrat frisyrer definitivt. Låt aldrig din frisör/frisörska få fria händer. Ett jävla misstag. Trots utbildning garanterar det inte att de har någon smak. Fick en jävla fjollcut häromveckan. Ojämt och jävligt dessutom. Som tur var var de trevliga nog att raka av skiten när jag gick och beklagade mig. 300 spänn. Dyraste snaggning jag nånsin fått.

Före och efter bilder?


Orkar inte lägga upp några före och efter bilder..

Kände likadant, att han tog för mycket..Nåväl, bara vänta eller sätta in löshår så länge haha
Citera
2010-07-07, 03:45
  #9
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AchromaticSpirit
Orkar inte lägga upp några före och efter bilder..

Kände likadant, att han tog för mycket..Nåväl, bara vänta eller sätta in löshår så länge haha

Glöm inte lösnaglarna Raka av skiten om du inte blev nöjd. Gött o svalt
Citera
2010-07-07, 04:29
  #10
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallpojken
Jag tror inte jag har sett dig skriva ett enda vettigt inlägg på Flashback, vart jag än ser dig
Vi borde starta en klubb du o ja
Citera
2010-07-07, 04:39
  #11
Medlem
prismahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabkaggen
Men herregud människa, du är väl ingen profet? Var stolt över din flint, orka ha långt hår som kille, äckligt och otympligt som du själv skriver.

Inget äckligt överhuvudtaget att ha långt hår som kille vad fan dillar du om?
det är inte mer äckligt än folk som har 20l vax i håret..
__________________
Senast redigerad av prismah 2010-07-07 kl. 04:46.
Citera
2010-07-07, 04:59
  #12
Medlem
AchromaticSpirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallpojken
Jag tror inte jag har sett dig skriva ett enda vettigt inlägg på Flashback, vart jag än ser dig!

OnT: Det brukar bli såhär ibland TS. Man uppskattar inte håret man hade förens det är borta. Sad!


Helt rätt. Får i alla fall vara glad att det växer snabbt

Fan till och med sångaren i In flames(minns ej hans namn) har ju klippt sig, så man känner ju inte sig så ensam precis:P Han lär ju ha en jävla ånger
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback