Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-06, 15:05
  #1
Medlem
BerlinUnrateds avatar
Har testat att söka men hittar inget av direkt värde. Genom google kommer jag till tillverkarens hemsida och där menar de på att man kan ta ned en gratis trial, denna kommer hem och jag får någon jävla .sit fil som öppnas som ett .txt dokument. Alltså, jag kan inte installera skiten. Hittar heller inget matnyttigt på några torrent siter
Hjälp flashback!
__________________
Senast redigerad av BerlinUnrated 2010-07-06 kl. 15:38.
Citera
2010-07-06, 15:25
  #2
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerlinUnrated
Har testat att söka men hittar inget av direkt värde. Genom google kommer jag till tillverkarens hemsida och där menar de på att man kan ta ned en gratis trial, denna kommer hem och jag får någon jävla .sit fil som öppnas som ett .txt dokument. Alltså, jag kan inte installera skiten. Hittar heller inget matnyttigt på några torrent siter
Hjälp flashback!

.SIT är en komprimerad fil som du måste packa upp.. Goggla på stuffit expander, den öppnar .SIT
Citera
2010-07-06, 15:28
  #3
Medlem
BerlinUnrateds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
.SIT är en komprimerad fil som du måste packa upp.. Goggla på stuffit expander, den öppnar .SIT
Tack, lyckades få upp skiten för att mötas av att det var en updatering och krävde att man redan hade en befintlig installation på datorn. Tillbaks på ruta ett alltså: Vart kan jag finna corel draw till mac gratis?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback