Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-15, 19:42
  #6469
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Vissa gubbar är svåra att ersätta och jag tycker han verkar vara en sådan. Han verkar ju känna väldigt mycket olika folk, om man kollar vilka han ringer jag vet inte om det är natten Oasen 1, eller om det är vid 2:an. Han ringer Stockholm, Uppsala, Norrköping, etc. Han verkar ha bra band med många, sedan tror jag de yngre ser honom som en Södertäljes Capone, och det blir nog svårt att hitta en ny som ska ta den rollen fullt ut.

Visst menar du de två filer som ligger i TS. Isåfall var hittar jag de samtalen?
Citera
2011-12-15, 20:21
  #6470
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jbananas
Visst menar du de två filer som ligger i TS. Isåfall var hittar jag de samtalen?
När du säger "ligger i TS" så menar du de som, TS har med i sitt första inlägg? Vad jag såg så har han bara med den ene fup, den andre finns i tråden nånstans.

Har du läst Oasen 1? Säg vilken du har läst så ska jag leta upp den andre åt dig, jag tror jag vet på ett ungefär var den finns. Mod borde lägga de båda i ts första inlägg, så folk hittar.
Citera
2011-12-15, 20:25
  #6471
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jbananas
Var hittar du detta om att JM utmanar berno till skogen? har letat förgäves
Det står i Oasen två, de tjafsar och BK hotar EM. Då säger JM till BK "Vi är väl inte kvinnor med kjolar. Kom med till skogen om du är en man"
Citera
2011-12-15, 20:53
  #6472
Avstängd
SexyBlatteKille84s avatar
Hejsan. Kommer Berno planera en flykt från kåken om han får tex Livstid tror ni?

Tror ni hans springpojkar kommer planera en rymmning inom närmsta åren? Det tror jag garanterat.

Berno är svinrik enligt ett rykte jag hörde häromdagen, stämmer det verkligen att snubben har i runda slängar 55 mille??
Citera
2011-12-15, 20:56
  #6473
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBlatteKille84
Hejsan. Kommer Berno planera en flykt från kåken om han får tex Livstid tror ni?

Tror ni hans springpojkar kommer planera en rymmning inom närmsta åren? Det tror jag garanterat.

Berno är svinrik enligt ett rykte jag hörde häromdagen, stämmer det verkligen att snubben har i runda slängar 55 mille??
Tveksamt, inte när Skatteverket är klar med honom hur som helst. Han kommer att lära sig uttala "kronofogden" som om han vore svensk.
Citera
2011-12-15, 20:59
  #6474
Avstängd
SexyBlatteKille84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumalauta
Tveksamt, inte när Skatteverket är klar med honom hur som helst. Han kommer att lära sig uttala "kronofogden" som om han vore svensk.
Dom pengarna ligger knappast i sverige i så fall, Han ju två flotta våningar i dominikaska republiken samt en i libanon.
Citera
2011-12-15, 21:00
  #6475
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBlatteKille84
Hejsan. Kommer Berno planera en flykt från kåken om han får tex Livstid tror ni?

Tror ni hans springpojkar kommer planera en rymmning inom närmsta åren? Det tror jag garanterat.

Berno är svinrik enligt ett rykte jag hörde häromdagen, stämmer det verkligen att snubben har i runda slängar 55 mille??

pengar har han, men 55mille?
det är lite att ta i :P
Citera
2011-12-15, 21:00
  #6476
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klimvoro
SN skulle nog kunna bli nåt att räkna med på kåkarna,vad tror ni?
Det är ju rätt många unga av dem, och frågan är hur tuff ex AA är utan vapen. Säg nu inte att man kan skaffa vapen, det är bara fantasin som sätter gränser. Jag vet och du vet att det blir inga jättevapen därinne. Om AA är van att ha skyddsväst, BK ett samtal bort, och nära till automatvapen, så kommer det nog bli en stor omställning att gå i en KVV T-shirt, ingen BK i närheten, ingen väst och massa han inte känner där flera säkert är muslimer. Tror han kommer noja mer än vad BK gjorde i samtalet om det där mötet.
Citera
2011-12-15, 21:02
  #6477
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBlatteKille84
Dom pengarna ligger knappast i sverige i så fall, Han ju två flotta våningar i dominikaska republiken samt en i libanon.
Nu glömde du råttboet i Södertälje.
Citera
2011-12-15, 21:04
  #6478
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBlatteKille84
Dom pengarna ligger knappast i sverige i så fall, Han ju två flotta våningar i dominikaska republiken samt en i libanon.
Den i Libanon är ju köpt efter att en släkting tog banklån.

Men, det är samma sak med bilarna på finans, jag har skrivit om det förut, de gör inte det pga av pengabrist, tvärtom skulle man kunna säga.
Citera
2011-12-15, 21:09
  #6479
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumalauta
Nu glömde du råttboet i Södertälje.
Den lägenheten var ju tydligen, enligt poliserna, toppupprustad med fina nya exklusiva möbler, köket var i toppskick, det stod en 55-tums platt-tv i kartong i storarummet som var ouppackad. Så det där var knappast ett råttbo.
Citera
2011-12-15, 21:13
  #6480
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Den lägenheten var ju tydligen, enligt poliserna, toppupprustad med fina nya exklusiva möbler, köket var i toppskick, det stod en 55-tums platt-tv i kartong i storarummet som var ouppackad. Så det där var knappast ett råttbo.
Det kan nog diskuteras och det gör jag gärna. Men kul att du använder poliserna som bedömare av kvaliteten på möblemanget - smakpoliser kanske. Snygga och dyra hem hittar du i Djursholm, Saltis, Östermalm m.m. men inte i blattekvarteren i S'tälje. Det är litet som att tro att man kan leva livet i Pattaya...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback