Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Milan lyckades med det säsongen 91/92..
Hur kan du påstå att det inte är så imponerande? Det händer ju inte direkt ofta att ett lag går obesegrat igenom en av världens bästa ligor.. Men det har varit nåt magiskt med Juventus denna säsong! Oerhört imponerande.
Ligan är inte avgjord än men det ser onekligen bra ut efter dagens 4-0 vinst mot Novara! Chanserna på Juventus 28:nde officiella ligatitel är höga.. Skulle kännas förjävligt om Juve slarvar bort det.
Håller med, hur i helvete kan man säga att det inte är imponerande med 35 matcher utan förlust. Förövrigt så har inte Juve kryssat 15 matcher, utan 14 matcher.
Någon som ska säga att 18 insläppta mål på 35 matcher inte heller är en bedrift, eller? Finns en anledning till att Italiens landslag utgörs av Juve's backlinje och till viss del mittfältet.
Känns inte avgjort på långa vägar nej, ser skitbra ut men så fort det blir grus i maskineriet så var vi inte spetsen som kan göra det lilla extra och sätta dom viktiga bollarna för vinst. Säger inte guld förräns det är klart och då helt klart.
Milan ledde som mest serien med 8 pinnar, vi leder med 3 pinnar och det är fortfarande 9 poäng att spela om. Lecce hemma tar vi på onsdag, matchen efteråt blir tuffare mot cagliari borta, kryss där och sedan vinner vi sista matchen, för mig det är atalanta hemma om jag inte missminner mig.