Känns lite väl tidigt att räkna ut Tevez, som jag sa innan, det vore ytterst märkligt om suget bara dog över en natt sådär. Det skulle snarare kunna handla om ett rävspel av Galliani för att pressa priset mot slutet av januari. Särskilt nu när Pato blir borta ytterligare en månad. Det blir antingen Tevez (med hjälp av Raiola) eller Maxi Lopez som känslan är nu. Bara att välja den ni behagar milanisti, ett riktigt svårt val.
För egen del så var nog 2011 mitt sämsta år någonsin, då går Udinese och gör sitt bästa år genom alla tider. Hann kanske se max 75% av matcherna. När det börjar ordna upp sig så smått under 2012 så blir det råpisk mot Chievo och Genoa. Vad i helvete händer? Det kanske inte är meant to be det här kärleksförhållandet? Eller ska jag byta min avatar för att bryta förbannelsen. Det här med scaramanzia har aldrig varit min grej men i värsta fall. Avvaktar ändå med det, för nu har det sakteligen börjat ljusna, det snackas nämligen om att
frälsaren Pazienza är
mycket nära ett lån.
Såg att Villon hade börjat med ölen, om ni inte redan förstått det så har jag istället valt rödvin kvällen till ära.
Brindo alla vita!