Resultat: .
0%
röster
2011-11-06, 15:25
Medlem
snillet_1s avatar
Bedrövligt på alla sätt och vis. Frågan är hur TV4sport väljer att tackla detta. Ett sammandrag av höjdpunkter från tidigare år eller liknande hade varit en höjdare, men det är väl svårt med rättigheter och dylikt krafs...

Redigt jävla anti-klimax.
2011-11-06, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Bedrövligt på alla sätt och vis. Frågan är hur TV4sport väljer att tackla detta. Ett sammandrag av höjdpunkter från tidigare år eller liknande hade varit en höjdare, men det är väl svårt med rättigheter och dylikt krafs...

Redigt jävla anti-klimax.
Bah, Bilbao-Barcelona är väl ingen usel ersättningsmatch? Kl 20.00 er tid. Tror även Italien-älskare kan finna nöje av en sådan tillställning.

edit: Iofs har kanske inte alla Canal+. Fyran Sport lär väl sända Jakt och Fiske eller dylikt i repris istället om jag känner dom rätt. Men det finns ju alltid stream!
Senast redigerad av riquelme 2011-11-06 kl. 15:33.
2011-11-06, 15:41
Bannlyst
Hur kommer det sig att det nästan alltid är milans matcher som vivas på tv?
Är det p.g.a zlatan eller?
2011-11-06, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rhododendron
Hur kommer det sig att det nästan alltid är milans matcher som vivas på tv?
Är det p.g.a zlatan eller?
Stämmer bra det. Det är vad marknaden efterfrågar.
2011-11-06, 15:57
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Bah, Bilbao-Barcelona är väl ingen usel ersättningsmatch? Kl 20.00 er tid. Tror även Italien-älskare kan finna nöje av en sådan tillställning.

edit: Iofs har kanske inte alla Canal+. Fyran Sport lär väl sända Jakt och Fiske eller dylikt i repris istället om jag känner dom rätt. Men det finns ju alltid stream!

Det hade väl varit en duglig ersättning, om än inte alls i närheten av vad det egentligen skulle ha varit. Sitter tyvärr inte med Canal +, nej... Kanske sänder de Nitro Burnoutz?

Beck går ju alltid på huvudkanalen annars.
Senast redigerad av snillet_1 2011-11-06 kl. 16:02.
2011-11-06, 15:59
Medlem
I.Am.Legends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme

har de flyttat den matchen till tv4 sport ? :O
2011-11-06, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I.Am.Legend
har de flyttat den matchen till tv4 sport ? :O
Ett mycket gångbart tips jag kan ge dig är att läsa hela inlägget.
2011-11-06, 16:07
Medlem
I.Am.Legends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calciatore
Ett mycket gångbart tips jag kan ge dig är att läsa hela inlägget.
japp! jag läste bara den delen jag kommenterade på, sen gick jag upp för att svara på ämne :P skulle precis redigera mitt inlägg men jag får la skämmas istället
2011-11-06, 16:30
Medlem
wrathexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saandro
Ja det är bekräftat. Det har regnat oavbrutet i natt och kommer också göra det i många timmar framåt. Det går inte ta sig ut, gatorna är översvämmade och allmänheten uppmanas att inte lämna hemmet..

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/380307_215324035202787_153353974733127_482912_1112 519793_n.jpg

Det regnar inte i Neapel just nu iaf.
2011-11-06, 16:57
Medlem
David.s avatar
Trist för Parma som i 93:e minuten ligger under mot ett Lazio som i sin tur spelmässigt varit underlägsna Parma. Lazio börjar faktiskt visa upp en karaktär som påminner förvånansvärt mycket om ett så kallat vinnarlynne. Uddamålsvinster hit, sena ledningsmål dit. Finns det någonting enskilt som pekar på Lazio som eventuell utmanare så är det väl just den förmågan. En aning tröttsamt att tjata om det gång på gång, men det finns ju trots allt en anledning till att det tas upp.

Skall man aspirera på en eventuell plats till Champions League så är det först och främst en sak som behöver rättas till, och det är Cissés manér. Så fullständigt vidrig.

-d
2011-11-06, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Saandro
Ja det är bekräftat. Det har regnat oavbrutet i natt och kommer också göra det i många timmar framåt. Det går inte ta sig ut, gatorna är översvämmade och allmänheten uppmanas att inte lämna hemmet..

I regnet har en del människor fått sätta livet till men inget man kan läsa om i svensk media. Varför?
2011-11-06, 17:11
Medlem
wrathexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
I regnet har en del människor fått sätta livet till men inget man kan läsa om i svensk media. Varför?

Sverige ogillar Italien?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in