Resultat: .
0%
röster
2013-03-09, 13:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lavezzi
Nu när Calcio dräneras på talang och spelare så är det dags för andra att kliva fram.

El Shaarawy, Jovetic, Lamela, Icardi, Pogba, Balotelli är dom jag kommer på såhär på rak arm som klivit fram. Vilka anser ni har klivit fram och utvecklats?
Senast redigerad av lavezzi 2013-03-09 kl. 13:51.
2013-03-09, 15:37
Medlem
Spinnacers avatar
Citat:
El Shaarawy, Jovetic, Lamela, Icardi, Pogba, Balotelli är dom jag kommer på såhär på rak arm som klivit fram. Vilka anser ni har klivit fram och utvecklats?

Lamela, De Sciglio, Sau, Balotelli (bättre än i City), Marquinhos, Constant, Belfodil, Emeghara.
2013-03-09, 16:11
Medlem
Citat:
Ingen har väl lyckats undgå Ronaldo Pompeu da Silva?
2013-03-09, 16:27
Medlem
David.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Ingen har väl lyckats undgå Ronaldo Pompeu da Silva?

Haha, ja nog är han en del av calcion alltid. Men förutom några enstaka vagabonder så är det nog inte särskilt många svenskar som ens tagit notis om honom. Tills igår dvs.

(jag var f.ö. den förste som lyckades lista ut det i CaC's kommentatorsfält - flashbackdetektiv som man är)
2013-03-09, 16:45
Medlem
En intressant twist hade kunnat vara att kolla upp vilka av dem som tagit steget under Zemans ledning.

Verratti kan väl inte räknas med, men Immobile, Insigne och Sau kan det absolut. Och någon från Roma denna säsong. Fler?
2013-03-09, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David.
Haha, ja nog är han en del av calcion alltid. Men förutom några enstaka vagabonder så är det nog inte särskilt många svenskar som ens tagit notis om honom. Tills igår dvs.

(jag var f.ö. den förste som lyckades lista ut det i CaC's kommentatorsfält - flashbackdetektiv som man är)
Så sant så. Gissa vem som var tvåa...
2013-03-09, 17:37
Medlem
Jag tycker också Niang och Quintero är värda och nämna; även om de inte har slagit igenom fullt ut. De har också ruggigt hög potential. Calcion har en lovande framtid.
2013-03-10, 18:39
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Giaccherini kan ha avgjort Scudetton, då Napoli förlorade var då? Just det, Chievo borta.

Det är dock inte klart än. Juventus har Inter och Lazio borta, följt av Milan hemma. Sedan väntar ett hatiskt bortaderby mot Torino. Allt i samma period som CL-spelet går vidare.
2013-03-10, 19:32
Bannlyst
at folk ens har tankarna på nån annan ligavinnare än JUVENTUS är helt jävla ofattbarta
juventus segermentalitet sitter i väggarna , samma som i man utd, att då gå att tappa det här enorma jävla försprånget - TROR NI DET ELLER?!
finns fan inte på världskartan alltså. man ÄR FÖR BRA! napoli fortsätter gång på gång på gång visa att de inte hör hemma som LIGAVINNARE.

grande juve grazie grazie FORZA mitt enda italienska lag fyfan vad gött med ÄNNU EN LIGATITEL
2013-03-10, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av en-jaevla-kamera
at folk ens har tankarna på nån annan ligavinnare än JUVENTUS är helt jävla ofattbarta
juventus segermentalitet sitter i väggarna , samma som i man utd, att då gå att tappa det här enorma jävla försprånget - TROR NI DET ELLER?!
finns fan inte på världskartan alltså. man ÄR FÖR BRA! napoli fortsätter gång på gång på gång visa att de inte hör hemma som LIGAVINNARE.

grande juve grazie grazie FORZA mitt enda italienska lag fyfan vad gött med ÄNNU EN LIGATITEL

Förra veckan spotta du ut ditt hat gentemot Juventus och nu är det tydligen ditt favoritlag
2013-03-10, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PabloPicachu
Förra veckan spotta du ut ditt hat gentemot Juventus och nu är det tydligen ditt favoritlag
vafan prataru om? kanske har skrivit något i vredesmod men JUST I ITALIEN tycker jag mest om juve håller inte på dom stenhårt utan kollar kanske nån match lite spontant klart det glädjer mig om det går bra men i vissa fall går det lite tungt i mitt supporterskap

köpte en halsduk igår förresten xD
2013-03-10, 20:37
Medlem
Marcens avatar
Citat:
vafan prataru om? kanske har skrivit något i vredesmod men JUST I ITALIEN tycker jag mest om juve håller inte på dom stenhårt utan kollar kanske nån match lite spontant klart det glädjer mig om det går bra men i vissa fall går det lite tungt i mitt supporterskap

köpte en halsduk igår förresten xD
...
Citat:
Lyon satte en trend mot Real väl?
Slog ut dom 2-3 gånger i åttondelsfinaler(?) tidigare upplagor väl?

Dags för Bayern att sätta en trend?

Juve känns överskattade. Medelmåttan Vidal har höjts till skyarna som någon gud trots att han är en begränsad lirare utan spelförståelse. Nu manövrerade dom ut kassa celtic och italien-delen på flashback har fått hybris. stackare!
bara hoppas real eller bayern får juve i nästa omgång så vi slipper det fuskande packet

och vi ska inte gå in på pirlo. bara sätta en spelare på fjollan så är han borta från matchbilden. att folk inte fattat det än

Hah. Hyckleri.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in