Resultat: .
0%
röster
2011-04-30, 13:24
Bannlyst
Corriere dello Sport skriver att Inter förbereder ett bud på över 30 miljoner för att locka över Robben till Milanolaget. Och visst kan det bli verklighet då Bayern riskerar att tappa tredje platsen i ligan till Hannover när säsongen är över. Robben ska ha uttryckt ett missnöje med att spela i Europa Leauge.

Va i helvete, jag ser hellre en ung Sanchez än Robben som dras med skador varje jävla säsong.
2011-04-30, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adnanisH
Corriere dello Sport skriver att Inter förbereder ett bud på över 30 miljoner för att locka över Robben till Milanolaget. Och visst kan det bli verklighet då Bayern riskerar att tappa tredje platsen i ligan till Hannover när säsongen är över. Robben ska ha uttryckt ett missnöje med att spela i Europa Leauge.

Va i helvete, jag ser hellre en ung Sanchez än Robben som dras med skador varje jävla säsong.

Var har du läst om hans missnöje med eventuellt EL spel? Senast jag läste var att han kunde tänka sig spela i Bayern tills hans karriär tar slut.

När blir Tevez klar för Inter?
2011-04-30, 13:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Var har du läst om hans missnöje med eventuellt EL spel? Senast jag läste var att han kunde tänka sig spela i Bayern tills hans karriär tar slut.

Ja, så som jag hört det så verkar han oerhört nöjd med Bayern och kommer troligtvis stanna där tills han är helt färdig. Han är jävligt nöjd med Bayern tror jag han nämnt i någon intervju
2011-04-30, 13:39
Bannlyst
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Akinator
Ja, så som jag hört det så verkar han oerhört nöjd med Bayern och kommer troligtvis stanna där tills han är helt färdig. Han är jävligt nöjd med Bayern tror jag han nämnt i någon intervju

Märkligt. Han sa ju bla efter att ha blivit utslagen av Inter i CL att han inte nöjer sig med att spela i EL. Jag skulle tro att han sticker till Inter om han får ett erbjudande där han har sin polare Sneijder.
2011-04-30, 14:58
Medlem
Ozknybergs avatar
Citat:

True dat! En skadebenägen Robben som tillbringar mer tid i sjukstugan än på planen känns inte helt rätt för det priset, dock så är han en helt underbar spelare när han väl spelar. Plocka in en ung Sanchez istället!

Citat:

Man säger att affären ska vara i princip klar, bara smådetaljer som fattas (ovanligt va?) så det finns inget konkret ännu, kan lika gärna bara vara ett rykte. Blir hur som helst en intressant mercato att följa.
2011-04-30, 17:45
Bannlyst
Citat:
Märkligt. Han sa ju bla efter att ha blivit utslagen av Inter i CL att han inte nöjer sig med att spela i EL. Jag skulle tro att han sticker till Inter om han får ett erbjudande där han har sin polare Sneijder.

Fast det var väl tal om att även Sneijder skulle lämna Inter till sommaren? Kanse bara var ett löst rykte, vad vet jag
2011-04-30, 19:51
Medlem
Helt sjukt av Pazzini
Men riktigt surt för Cesena som gjorde en riktigt bra match överlag.

Inter hänger sig kvar en vecka till.
2011-04-30, 19:55
Medlem
Fula Gubbens avatar
Ingen match-tråd, så man får väl använda denna för att lyfta på hatten för Pazzini, som verkligen är en striker i världsklass när Inters spel i övrigt fungerar med framspelningar osv. Lite synd om Cesena, men de har fortfarande goda chanser att hänga kvar. Någon renässans-filosof på svenskafans skrev att Cesena har usel ekonomi, men det ska inte förringa viljan de visat under våren.

- F.G
2011-04-30, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Ingen match-tråd, så man får väl använda denna för att lyfta på hatten för Pazzini, som verkligen är en striker i världsklass när Inters spel i övrigt fungerar med framspelningar osv. Lite synd om Cesena, men de har fortfarande goda chanser att hänga kvar. Någon renässans-filosof på svenskafans skrev att Cesena har usel ekonomi, men det ska inte förringa viljan de visat under våren.

- F.G

Ändå har han fått massiv kritik av de flesta Interistas. Nu älskar de honom helt plötsligt och vill att han ska starta varje match Bra att Inter vann dock. Nu får de hybris och behåller Leo
2011-04-30, 20:04
Medlem
Vilken jävla avslutning av Inter i allmänhet och Pazzini i synnerhet. Synd om Cesena som gjorde en heroisk insats, men som inte riktigt orkade hela distansen. Jag har inget emot att Cesena lyckas hålla sig kvar i Serie A.

Intressant att se om Napoli klarar av Genoa i kvällsmatchen. Förlust, så kan det kanske börja bli panik angående CL-plats. Men jag tror att de tre första platserna i princip är klara. Kampen står om CL-kvalplatsen, där Lazio, Udinese och Roma är inblandade. Inte omöjligt att Lazio och/eller Udinese tappar poäng i denna omgång, och då spetsas kampen till ytterligare.
2011-04-30, 20:44
Medlem
Ferry31s avatar
Ber om ursäkt om det redan diskuterats i tråden, men har inte läst den regelbundet så jag tar upp det här.

Vad tror ni om Seedorfs framtid i Milan? Han har ju blivit 35 nu och såg färdig ut för ett par månader sedan. Dock fick han ju en nytändning för två månader sen ungefär och har under senare tiden varit en av Milans bästa spelare enligt mig. Han är ju faktiskt den som kan skapa lite kreativt på mittfältet, men oavsett ifall han varit bra nu det senaste så är det ju ytterst tveksamt ifall hans form håller i sig.

Nu har ju Milan lite annat alternativ på mitten. Vet inte hur mycket mer Pirlo har att ge, men hur ser det annars ut med kommande värvningar och så?

Så ni med bättre koll. Kommer han lägga skorna på hyllan snart eller kommer han spela vidare? Och ifall han nu lirar vidare, kommer han då få fortsatt förtroende eller hur tror ni ilans lag kommer se ut nästa säsong?
2011-04-30, 20:47
Medlem
DonDrapers avatar
Känner mig italiensk ikväll; gjort en bolognese som slår allas på fingrarna, tänker avsluta med lite gelato och Napoli - Genoa. Har satt 300 spänn på att matchen slutar 4-2 till napolitanarna efter en lite vänskapsbetonad match.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in