Resultat: .
0%
röster
2011-02-10, 13:42
Bannlyst
God bless AS Roma

Äntligen

http://www.svenskafans.com/italien/roma/LIVE-FRAN-ROMTimmar-fran-ett-overtagande-392143.aspx
2011-02-10, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adnanisH
Vart fan ser du att dansken provocerar? Det är ju Ruiz som går fram självmant och börjar fira i ansiktet på dansken, vem hade inte blivit provocerad av det där? Du kan ju tacka fåglarna att det inte vore Zlatan eller någon annan med kort stubin som hade tänt till för annars vore Ruiz däckad på planen med exaktamente.
Alltså, acceptera när du har fel. Det är tydligt att dansken provocerar sekunden efter han gjort mål då han sträcker armarna och vrålar i Ruiz ansikte. Det är ju inte ens Ruiz eller Spanien som gör målet, varför skulle han fira ett insläppt mål? Faktum är att du till och med kan läsa i överskriften "Punchy Victor Ruiz (Spain U21) see red after Bille Nielsen (Denmark) celebrates in his face".
2011-02-10, 15:12
Medlem
Fula Gubbens avatar
Det tycks råda förvirring om vem som är vem på U21-bilderna, men jag instämmer i att firandet är väldigt provokativt, och hade renderat en knuff i bröstet eller (lite smartare) en ful tackling senare, i vilken serie som helst.
2011-02-10, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mexes5
God bless AS Roma

Äntligen

http://www.svenskafans.com/italien/roma/LIVE-FRAN-ROMTimmar-fran-ett-overtagande-392143.aspx

"jag gillade milan förut, men nu gillar jag roma". Antar att det är ett måste att sälja sin själ och att det är både glädjens och sorgens dag för rommanisti.
2011-02-10, 19:38
Medlem
zachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Fan vad folk. När var detta? I boken "Disamore" snackar de om när Napolitani entrar Rom har jag för mig.

Är ju egentligen inget jätteunikt i Italien. Faktiskt. Åtminstone före Tessera... Finns lite bilder på asromaultras.org där då rankar bortaklackar åren igenom, finns säkert nåt där att hämta. Va själv på en bortamatch i Milano för några år sen, ger rysningar än. Torsk men lååångt tåg med bara romanisti. Kan det va 1 km från San Siro till Piazzale Lotto? Kändes som gatan kantades av en polis var tionde meter. På båda sidorna. Mitt emellan dessa... 10 000 romanisti.

Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Antar att det är ett måste att sälja sin själ och att det är både glädjens och sorgens dag för rommanisti.

Väljer varenda amerikan före Lotito. Och är säker på att jag får medhåll av ungefär alla verkliga laziali faktiskt. Men som svar på det jag citerade: nej, det är bara glädjens dag. Lite vemodigt ja visst, men om du visste vad du babblade om så skulle du förstå... Eller aldrig skrivit det ovanstående.
2011-02-10, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zach
Väljer varenda amerikan före Lotito. Och är säker på att jag får medhåll av ungefär alla verkliga laziali faktiskt. Men som svar på det jag citerade: nej, det är bara glädjens dag. Lite vemodigt ja visst, men om du visste vad du babblade om så skulle du förstå... Eller aldrig skrivit det ovanstående.

Jag tror du vet vid det här laget att jag hatar Roma, men mitt inlägg var endast hur jag trodde rommanisti tyckte. För mig är Lotito en pajas som jag önskar brinner i helvetet. Men det hör inte hit just nu.
2011-02-11, 11:46
Medlem
Liten update: Filmen jag länkade var i premiären 2008 då cirka 3000 Napolifans intog Rom.. Imorrn väntas 10.000 komma..
2011-02-11, 20:52
Medlem
Sia-Inters avatar
Allegri: Pirlo spelar imorgon från start.
Några timmar senare
Acmilan.it: Pirlo borta 6 veckor. Skadeglädjen är den enda sanna glädjen
2011-02-11, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sia-Inter
Några timmar senare

2011-02-11, 21:35
Medlem
Nu råkar ju Pirlo vara en av mina absoluta favoriter, men det finns några spelare som det bara är dålig stil att önska olycka över. Tänk Zanetti i Inter.

För övrigt tycker jag att det var trist att Prandelli slösade bort alltför mycket tid på Mauri, istället för att ge Giovinco ordentligt med speltid.
2011-02-11, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sia-Inter
Några timmar senare

Haha fyfan vilka amatörer.

Undrar hur han skada sig igen, körde han för hårt eller var det bara otur?
2011-02-11, 23:35
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adnanisH
Haha fyfan vilka amatörer.

Undrar hur han skada sig igen, körde han för hårt eller var det bara otur?
Det sannolika är väl att han helt enkelt drabbades av ett bakslag på samma skada när han gick in i full träning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in