Resultat: .
0%
röster
2014-01-12, 23:12
Medlem
Stivalis avatar
Har Manuel Paqual blivit bänkad i Fiorentina? Förra omgången körde tränaren offensivt 3-5-2 med Vargas & Cuadrado på kanterna. Idag körde man 4-4-2 med Roncaglia till vänster. Klart att Roncaglia & Savic varit bra & klart att Gonzalo Rodriguez är given i mitten. Jag hade dock sett Pasqual som potentiell vänsterback i landslaget. Men Fiorentina är ett topplag med hård konkurrens.

Är det någon som har snittbetyg på vänsterkantspelare? Jag är nyfiken på det där. Man ska inte fästa för stor vikt vid om någon ligger si & så. Det är dock ett visst riktmärke om vi snackar botten eller toppen.
2014-01-12, 23:20
Medlem
David.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stivali
Har Manuel Paqual blivit bänkad i Fiorentina? Förra omgången körde tränaren offensivt 3-5-2 med Vargas & Cuadrado på kanterna. Idag körde man 4-4-2 med Roncaglia till vänster. Klart att Roncaglia & Savic varit bra & klart att Gonzalo Rodriguez är given i mitten. Jag hade dock sett Pasqual som potentiell vänsterback i landslaget. Men Fiorentina är ett topplag med hård konkurrens.

Är det någon som har snittbetyg på vänsterkantspelare? Jag är nyfiken på det där. Man ska inte fästa för stor vikt vid om någon ligger si & så. Det är dock ett visst riktmärke om vi snackar botten eller toppen.

Företaget Opta som hanterar data valde ju Pasqual som årets bästa vänsterback i Serie A. Trots sin begränsade speltid. Riktigt så högt håller väl inte jag honom, åtminstone inte som vänsterback. Men som wingback i ett 3-5-2 med åtminstone en riktig prima punta kan hans vänsterfot vara ovärderlig. Sannolikt den spelare i ligan som har bäst inläggsfot.
2014-01-12, 23:24
Medlem
Saandros avatar
Blir nog inget VM för Bonera, hörrni!
2014-01-12, 23:58
Medlem
qhz.s avatar
Milan kallar till presskonferens imorgon.

Troligen är det så att Barbaras bägare runnit över och Allegri får lämna redan imorgon. Inte helt säkert dock så ta inte det jag skriver på ordet.
2014-01-13, 01:11
Medlem
Spinnacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saandro
Blir nog inget VM för Bonera, hörrni!

Det kan vi tacka Berardi för. 2 mega-tabbar och ett självmål.

Citat:
Latest reports suggest Allegri has been fired and Milan is deciding wether to give the interim job to Inzaghi or Tassotti until May.

Allegri och Matri på väg ut samma vecka, halleluja.
2014-01-13, 01:15
Medlem
gxflybabys avatar
Rädda Milan för i helvete!
2014-01-13, 01:50
Medlem
"@MilanDiavolo: Sky is also confirming that the decision has already been made: Allegri has been fired and Pippo Inzaghi will take his place

Di Marzio bekräftar också så då är det väl ganska klart.
2014-01-13, 01:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer
Det kan vi tacka Berardi för. 2 mega-tabbar och ett självmål.

Allegri och Matri på väg ut samma vecka, halleluja.

Jaså, vart ska Matri? Blir det Seedorf som tar över direkt om Allegri får kicken?
2014-01-13, 01:57
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Jaså, vart ska Matri? Blir det Seedorf som tar över direkt om Allegri får kicken?

Matri får gärna bli andre-forward i mitt Arsenal.
2014-01-13, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Matri ryktas till några klubbar i England och även Fiorentina eller Sampdoria men troligast blir det nog ett lån till Sampdoria där Milan vill få hela ägandeskapet för Poli inkluderad i affären.

Seedorf i sommar och under tiden så blir det antingen Pippo eller Tassotti.
2014-01-13, 02:00
Medlem
snillet_1s avatar
Mer intressant är vem som plockar Allegri så småningom. Inter, Juventus, Roma, Fiorentina är uteslutna. Lazio i sommar efter Reja?
2014-01-13, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Mer intressant är vem som plockar Allegri så småningom. Inter, Juventus, Roma, Fiorentina är uteslutna. Lazio i sommar efter Reja?
Det sägs ju att han kommer ta över landslaget efter Prandelli men tvivlar på att han är rätt man för det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in