Det är alltså så illa att Glik är kapten?! Man undrar vilka som var kandidaterna...
David var tydligen ute efter en ny garderob till hösten:
Citat:
Ursprungligen postat av
David.
Jag kan till exempel inte bära upp camo, utan nöjer mig om jag lyckas haffa en sådan här t-shirt. Fashion baby!
http://torinofc.it/sites/default/files/FAB_7429_0.jpg
Vet inte om jag kan vara till någon hjälp med att hitta en sådan tröja. Myrorna heter i alla fall "Le Formiche". Erikshjälpen heter "L'Aiuto di Erik". Det kan vara en början.
Noterar förresten att Bari inte längre har kvar en enda spelare från Gliks tid i klubben. Även Salvatore Masiello har gått till Torino. Det är alltså den där okände Masiello som ingen minns eftersom Bari samtidigt hade en annan back som hette Masiello som var en klart lysande profil genom att allt som oftast vara tokdålig. Det är sällan man säger det, men han hade väl tom betalt för att vara dålig. Blev sedermera avstängd pga matchfixande.
Inte konstigt att Salvatore Masiello hamnade lite i skuggan när den andre Masiello höll show. Vi kan ju hoppas att Salvatore därför inte märktes för att han faktiskt gjorde ett hyfsat jobb medan klantarna Glik & Masiello drog till sig uppmärksamhet.
Som tur är har Torino även Guillermo Rodríguez där bak. Att köpa från Peñarol tycker jag känns tryggt. Det känns som en affär där butiksföreståndaren har gott rykte på bygden. Han har ärvt butiken från sin far & din släkt har handlat saker där i alla år. Han kan ge klara svar på alla frågor & är mån om att kunderna ska vara nöjda.
Att köpa från Piast Gliwice känns mer som att handla på den lokale hälarens rea. Prylarna ligger inte ens i originalförpackningen & butiken är en skåpbil. Frågor besvarar han med ett flin medan han nervöst spanar så inte snuten dyker upp. Det är "Runt hörnet-garanti" som gäller & veckan efter köpet går det inte att få tag på honom.
Hur backlinjen klarar sig är väsentligt då man inte verkar ha någon målvakt i nuläget. Sin målvakt hittade man nämligen också på Galne Gunnars REA-marknad i Bari. Dröjde inte länge innan han stängts av för spel & dobbel. Bari kör nämligen "Runt hörnet-garanti" på sina grejer dom med.