2010-06-29, 23:17
Medlem
anderssonskanss avatar
Om du har en blender så är de skitgoda att blanda i en milkshake...
Jag älskar Oreos, det finns en liten sälta i kexet som går väldigt bra med den söta krämen.
Citera
2010-06-30, 00:26
Medlem
z0mfg(ish)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kipp
Twinkies någon? Smakar säkert skit men jag vill testa.
Oväntat goda, i alla fall enligt mig (en kompis fick twinkies i födelsedagspresent för ett tag sen).

Men jag tror, som många andra sagt, att det är marknadsföringen, speciellt dem subliminala (?) sloganen: "Vrid, slicka, doppa!".
Citera
2010-06-30, 00:29
Medlem
MUFCFelixs avatar
Oreos är gott enligt mig. Inte för mastiga såsom ballerina kex utan lite mer lagom på alla sätt. The Ultimate Cookie.
Citera
2010-06-30, 00:39
Medlem
sebbex2xs avatar
Oreos är skit. Smakar billigt, billigt som fan. Torra kex och en blandning av fin-malet socker, vaniljsocker och nå fett a la kokos.

Ballerina kladdkaka är det bästa! Dock så kopierar dom Oreos försäljningsknep. Men det skiter jag i, goda som fan är dom.
Citera
2010-06-30, 02:57
Medlem
MrBoaOrms avatar
Precis som en ansenlig mängd kvinnor i yngre medelålder har blivit afrikaniserade och inreder sina hem med trolldansmasker, spjut, mörka trästatyer, och zebramönstrade tygskynken så har en ansenlig del av befolkningen amerikakomplex. Även om svenskens PK-ständpunkt är att USA är djävulen på jorden, så kan vi inte undgå att imponeras lite och lockas av allt landet har att erbjuda.

Personligen har jag blivit hjärntvättad av Seinfeld, och är helt övertygad om att Junior Mints, Hersheys 5th avenue bar, Juyufruits, Snapple, Ring-dings osv osv är fantastiskt smaskigt utan att överhuvudtaget smakat på någon av produkterna. Oreos är nog ett snarlikt fenomen.
Citera
2010-06-30, 10:45
Medlem
aeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoaOrm
Precis som en ansenlig mängd kvinnor i yngre medelålder har blivit afrikaniserade och inreder sina hem med trolldansmasker, spjut, mörka trästatyer, och zebramönstrade tygskynken så har en ansenlig del av befolkningen amerikakomplex. Även om svenskens PK-ständpunkt är att USA är djävulen på jorden, så kan vi inte undgå att imponeras lite och lockas av allt landet har att erbjuda.

Personligen har jag blivit hjärntvättad av Seinfeld, och är helt övertygad om att Junior Mints, Hersheys 5th avenue bar, Juyufruits, Snapple, Ring-dings osv osv är fantastiskt smaskigt utan att överhuvudtaget smakat på någon av produkterna. Oreos är nog ett snarlikt fenomen.

Ahh, Junior Mints... Dessa små begärliga "After Eight"-knappar
Citera
2010-06-30, 10:55
Medlem
adddicts avatar
Oreo smakar som vilka kex som helst. Det var en besvikelse med andra ord.
Sen det där med "vrid, slicka och doppa i mjölk" känns som ett säljarjippo.
Citera
2010-06-30, 10:55
Medlem
Farbror Fazers avatar
Folk äter det för att det är amerikanskt. Då måste det ju vara coolt, eller?
Citera
2010-06-30, 15:34
Medlem
C8H11Ns avatar
Dessa jävla låtsasöta ungar i OREO-reklamen får mig nästan varje gång att explodera av ilska.
Citera
2010-06-30, 17:12
Medlem
älskar oreo! Smälter bara i munnen, riktig härlig orgasm faktiskt
Citera
2010-06-30, 17:14
Medlem
KusoYarous avatar
Jag tycker också att Oreos är extremt överrskattade, i glass funkar de dock, Häegen daez (höftade lite ingen aning om hur det stavas) har en schysst smak som heter cookies and cream med Oreos i.
Citera
2010-06-30, 21:23
Medlem
adventure09s avatar
OK har inte läst mycket i tråden men jag undrar vilka Oreos ni menar. Finns olika sorter, choklad och vanliga sorten eller vad jag ska kalla den. Den vanliga sorten är tråkig, medans choklad sorten är väldigt god.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in