2026-06-11, 21:15
  #157
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Oreo är väldigt gott.
Smakar inte alltför sött som svenska kakor tenderar att göra. Krämig konsistens och mer "djup" chokladsmak.



de anväder en speciell sorts kakao som heter "Ultra‑Dutch processed cocoa", som är precis som du säger, jnte så söt.
Citera
2026-06-11, 22:15
  #158
Medlem
TUKs avatar
Oreos är gott om man dricker starkt kaffe till. Annars är de på tok för söta för mig.
Citera
2026-06-12, 23:12
  #159
Medlem
Det är amerikanskt, vad förväntar man sig?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in