Citat:
Ursprungligen postat av
Adelaide
Oreo är väldigt gott.
Smakar inte alltför sött som svenska kakor tenderar att göra. Krämig konsistens och mer "djup" chokladsmak.
de anväder en speciell sorts kakao som heter "Ultra‑Dutch processed cocoa", som är precis som du säger, jnte så söt.