2010-06-30, 22:37
Medlem
adddicts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adventure09
OK har inte läst mycket i tråden men jag undrar vilka Oreos ni menar. Finns olika sorter, choklad och vanliga sorten eller vad jag ska kalla den. Den vanliga sorten är tråkig, medans choklad sorten är väldigt god.

Jag syftar på de som har svart kex och vit fyllning.. Det känns som att det är orginalet.
Citera
2010-07-01, 18:31
Medlem
McFlurry med Oreros smakar rätt bra, men föredrar de andra smakerna.

Kakorna tyckte jag inte om ens när jag bodde i USA... helt värdelösa.
Citera
2010-07-02, 10:09
Medlem
wonderlands avatar
Den chokladdoppade varianten är bäst. De vanliga duger väl. Sen förstår jag inte varför vissa förväntade sig en smakexplosion bara för att de är storsäljare i USA. Ballerina är ju inte heller någon delikatess även om de säljer som smör.
Citera
2010-07-06, 00:18
Medlem
Är det bara jag som tycker att kexet smakar bränt?
Citera
2010-07-06, 00:27
Medlem
Rakiis avatar
Gillar inte alls Oreo's heller något nämnvärt, extremt torrt (vet att man ska doppa i mjölk), äcklig choklad och extremt törstframkallande.

Citat:
Ursprungligen postat av DialM
Är det bara jag som tycker att kexet smakar bränt?

Nej, det är du inte ensam om.
Citera
2010-07-06, 00:57
Medlem
screWeds avatar
Jag tycker om Oreo för att de inte är så extremt söta och sliskiga. Det är en bra balans med det söta och beska i den mörka chokladen i kexet & fyllningen. Jag håller dock med om att det är stor hype kring dem..
Citera
2010-07-06, 10:11
Medlem
Yes...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adventure09
OK har inte läst mycket i tråden men jag undrar vilka Oreos ni menar. Finns olika sorter, choklad och vanliga sorten eller vad jag ska kalla den. Den vanliga sorten är tråkig, medans choklad sorten är väldigt god.
Menar du denna? http://www.taquitos.net/im/sn/Oreo-MilkChocCov.jpg

Eller finns det Oreos med chokladfyllning måntro? Jag har bara sett "orginalet" i olika förpackningar och storlekar.
Citera
2010-07-06, 16:10
Medlem
Double stuf med mintfyllning är de bästa tycker jag, för maximal sötma görs de till quadrupel stuf.
Citera
2010-07-06, 22:33
Medlem
Fyfan vad äckliga. Vart som många andra här i tråden ett kex sen slängde jag paketet. Usch.
Citera
2010-07-06, 22:41
Medlem
BigBlueBoxs avatar
Aldrig smakat, kommer aldrig att göra heller. Bojkottar pga den där förjävliga reklamen.

"OREOOOOOOOOO, oreo, oreo, oreo, oreo, OREOOOOOOOOOOOO"
Citera
2010-07-17, 23:10
Medlem
Dom stor kexen är ok. Men dom små i plastburka, minioreos, är brutalt goda!
Citera
2010-07-18, 17:12
Medlem
axelcarlings avatar
Ballerina är ju rena rama bakverket jämfört med Oreos. Tur att Ballerina inte finns i USA, tjockisarna där skulle väl gå upp 50 kg mer då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in