Citat:
Ursprungligen postat av Freshbacken
Det är inte bara jag som störs av folk som skriver i I&I och man har börjat lägga märke på folk som skriver t.ex (Han är I&I:are...eller.....Du låter som en I&Iare.. eller...Du hör hemma i I&I osv...) i andra forumdelar på grund av att de sett vad som pågår I&I och folk säger detta på grund av att I&I forumdelen är fylld av idioter, fjortisar, folk utan någon kunskap alls och det är så jävla irriterande när man läser vad som diskuteras där. Alla inlägg är bara one-liners som skrivs av omyndiga bebisar som läser om Hitler i grundskolan eller gymnasiet och kommer därefter här för att leka coola.
Så istället att ni ger dem ett forum att tramsa (när vi inte ens har en chat tråd för VM), Varför inte stänga I&I eller göra forumdelen som (Laidback) så att medlemmar som varit här i minst 6 månader får posta där? Jag tror det skulle ge bättre resultat.
Vad säger ni övriga FB:are? Har ni en bättre lösning?
Du hör till gruppen idioter då eller?
Såhär går det till i I&I: Något halvfabrikat från Somalia som bott här i Sverige i 3-4 år känner sig tvungen att starta en tråd om hur dumma svenskar är, dvs trolla lite. Trådstartaren kommer inte med några konkreta argument och siffror, utan bara spottar ur sig att Sverige är ett tråkigt land och att svenskar är tråkiga. Då måste vi "svenskar" försvara oss, och helt plötsligt är det vi som är "bad guys". Såna här trådar kommer upp varenda dag...
Att göra så att det krävs 6 månader för att få tillgång till I&I skulle definitivt hjälpa mot trollen som jag ovan pratar om. Skulle bli väldigt mycket färre idioter.
Citat:
Ursprungligen postat av Jecke
Problemet är att många debattörer som är positiva till invandring "hamras ner" då de är grovt utnumrerade och blir hela tiden svarade av 20-30 invandringsmotståndare, något som snabbt blir väldigt jobbigt.
Men att förbjuda invandringsmotståndare från att yttra sig bara för att de är fler är ju inte precis yttrandefrihet.
Många verkar också försvinna då deras argument sablas ned och de blir överösta med fakta och blir starkt kritiserade när de själva inte kommer med någon fakta. Sedan kommer de hit och gnäller över att de är så elaka på I&I.
De hamras oftast inte ner på grund att det är för många meningsmotståndare utan för att de saknar argument och/eller vett, det är en helt annan sak.