Citat:
Ursprungligen postat av FrasseFloyd
Jag varken modererar eller läser I&I, men jag måste ställa en fråga till er som uppenbarligen huserar där: rapporterar ni när ni ser tvivelaktigheter? Jag tror inte att någon som inte suttit i positionen som moderator vet hur viktiga rapporterna är. Det är inte alltid man hinner läsa igenom alla trådar och inlägg, men om någon gör en uppmärksam på vad som bör tas itu med är mycket vunnet.
Rapportera mera! 
Careless beskrev den saken rätt bra.
Citat:
Ursprungligen postat av Careless
Moderatorerna måste dela ut varningar och tillsägelser mer frekvent istället för att bara radera inläggen. Jag hängde där i två dagar och rapporterade alla tramsinlägg och one-liners och det mesta raderades. Dessvärre fick inte så många tillsägelser och jag märkte bara att en medlem fick en varning för ohörsamhet.
Vi ser det som rapporteras, och vi kollar alla RP.
Sen kanske det bör delas ut mer tillsägelser, men emot slutet av den här perioden, när den som fick en varning för ohösamhet spammade på som mest, så var redan en omröstning om varning mot denne på gång, och det fanns ingen idé att ge honom ännu fler tillsägelser.
Och alldeles nyss utannonserade jag ytterligare en som blivit varnad för samma sak i samma vända.
Det kommer, men det är en liten fördröjning på saker och ting, vilket har med förfarandet för varningar i outlaw att göra.