Statistik förs inte eftersom resultaten skulle tala mot regeringen, de skulle därmed erkänna sin havererade invandringspolitik osv osv osv.
Men det vet väl alla vid det här laget att runt 85% + är invandrare som sitter idag.
"Jag känner en person"

som suttit inne en del och vet med säkerhet att utlänningar är kraftigt överrepresenterade i Sveriges fängelser. De som denna personen upplevt är att 9 av 10 är blattar.
Det kan inte enbart förklaras med sämre ekonomisk bakgrund eller att svenskar blir fördelaktigt behandlade av domstolar även om så kanske är fallet i vissa lägen.
Om vi tar ett exempel på 2 st personer som hamnat i klammeri med rättvisan och den ena är svensk och dessutom straffad tidigare för samma sak och den andra invandrare. I detta specifika målet fick med exakt samma åtalspunkter, svensken ett straff på 12 månader medan invandraren fick 2 år och 6 mån utan att varit straffad tidigare. Så det svenska rättssystemet har jag noll tillit till när det gäller att alla är lika inför lagen.
Den preventiva behandlingen, alltså utslussningen tillbaka är det också skillnad på- Boende hjälp, sysselsättning osv. Att återfalla i brott när man står utanför anstalten med en vit påse innehållande tandkräm tandborste och 80 kr är det ganska svårt att inte återfalla i brott.
Många av blattarna denna personen känner har det bättre innanför murarna än utanför.
Kanske därför de i stort sätt väljer att begå brott, antingen får du stålar eller så får de mat, boende och en massa polare.
Men helt klart vore det av intresse att få se de riktiga siffrorna på detta, och då menar jag de som har svenskt medborgarskap men är av utländsk härkomst. Aka Blattar. Om man har endast lite känningar i den kriminella världen så är det ju alldeles uppenbart att de är mer kriminella.
Ungefär som när man förnekar att zigenare är tjuvar, när de tom själva erkänner det. De lever på svenskar och spelar rasist kortet så fort det är något, dessutom får de rätt. Vårt system är sjukt. Inte svartskallarna eller någon annan. Om jag importerar 1000.000:- ägg av springmask, sprider ut dem i landet via någon matkedja så självklart har vi 1000.000 parasiter som förökar sig så fort de bara kan och livnär sig på oss.
Inte fan är det springmaskens fel. Jag tog ju hit dem och de är av sin natur parasiter som bara vill överleva.