Citat:
Ursprungligen postat av DeusSancti
Man kan inte begära att få namn och personnummer på någon som sitter i fängelse. Fängelset får inte ens lov att tala om att du finns där, det är sekretessbelagt.
Nu var det fråga om att få reda på hur stor andel invandrare som sitter i våra fängelser.
Även om man nu inte kan få reda på vem som sitter inne just nu ,
så kan man ju räkna utifrån dömda invandrare .
Slingra dig inte.
Mycket har förändrats på bara några år.