2010-08-07, 05:45
Medlem
MoLoKs avatar
Ska jag döda tråden?

Ok då.

Här har vi det första teveprogram som mig veterligen bekräftar att invandrare är i majoritet på svenska fängelser. Detta är några år gammalt.

http://www.youtube.com/watch?v=Ie8JAXv50OI&feature=related#t=7m52s

Så. Det jag och andra tjatat om är nu "bekräftat". Den som inte håller med oss får kontakta TV3 och be dem komma med en rättelse. Tills dess kan ni hålla käft.

Vad SKÖNT det är att alltid ha rätt.

(Hoppas detta inte postats tidigare i tråden).
Citera
2010-08-07, 07:00
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oh_pelle
Känner du dig homogen med polacker, ni kommer ju båda från nordeuropa?
Om du vore kenyan skulle du känna dig homogen med somalier, ni kommer ju båda från Östafrika (nej just det... Somalier är inte omtyckta i Kenya heller. Tänka sig! ).
Citera
2010-08-07, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimGunn
Invandrare är inte en homogen grupp. Bara det räcker för att dumförklara dig, och alla andra rasister.

Hur känns det att vara en självutnämnd DDR-observatör och åsiktsdiktator som aldrig är sen att flaxa med rasistkortet? Får du stånd av det? Känner du dig duktig?
Citera
2010-08-07, 10:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Om du vore kenyan skulle du känna dig homogen med somalier, ni kommer ju båda från Östafrika (nej just det... Somalier är inte omtyckta i Kenya heller. Tänka sig! ).

Goddag yxskaft! Det är nog ZhongNanHai du ska vända dig till.
Citera
2010-08-07, 11:45
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oh_pelle
Goddag yxskaft! Det är nog ZhongNanHai du ska vända dig till.
Läs ditt inlägg igen , läs mitt svar. IQ-befriade nolla. Igg på dig.
Citera
2010-08-07, 12:21
Medlem
Alla interner på Malmöfängelset har invandrarbakgrund

Det här är inte intressant om man inte vill göra något åt det och fråga sig varför det ser ut som det gör.
Malmö är inget undantag från övriga landet i den här frågan, dock varierar det.Men tyvärr ligger det runt 75-80 % skulle jag gissa,efter att ha hört med folk som jobbat på några fängelser.Jag har själv besökt några och sett hur det ser ut.
Citera
2010-08-07, 14:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Läs ditt inlägg igen , läs mitt svar. IQ-befriade nolla. Igg på dig.

Vad otrevlig du är. Det är onödigt. Mitt inlägg var en kommentar till ett tidigare inlägg. Läs det och tänk efter så förstår du säkert.
Citera
2011-07-09, 08:15
Medlem
”Etnisk gängbildning i svenska fängelser”

http://politisktinkorrekt.info/2011/07/08/etnisk-gangbildning-i-svenska-fangelser/
Citera
2011-08-11, 16:22
Medlem
Citat:
1. Ja, det är rasistiskt att vilja veta hur många invandrare som sitter i fängelseanstalterna eftersom det är helt irrelevant vad för hudfärg, bakgrund, sexuell läggning, religiös anhörighet, kön, etc etc som gärningsmannen har. Det är av samma anledning som journalisterna inte skriver om det var invandrare eller ej i nyhetsartiklarna. Det enda som har något som helst relevans är dess sociala, socioekonomiska samt sociokulturella bakgrund.

2. När jag skriver att invandrare inte är homogena så skriver jag det för att större delen av invandrarna är danskar och svenskar som återvänder. Invandrare är inte ekvivalent med "MENA"-folk, majoriteten av invandrare är inte ens från MENA-områden. Det så finns det en massa invandrare från varierande europeiska länder samt studenter från hela världen. Och slutligen invandrare som kommer hit för tillfälligt arbetande. Så att säga att invandrare är homogena och att invandrare är överrepresenterade vid kriminalstatistik är HELT HELT HELT jävla felaktigt, och detta är något som ni idiotiska rasister gång på jävla gång gör fel på. Det är något som ni inte verkar vilja förstå, ni är så himla dogmatiskt funtade...
1. Nej inte alls, om man begår brott (grova våldsbrott, mord, grova rån och våldtäkt) och kallar sig flykting ska man ut ur landet.Gästfriheten har en yttersta gräns.Då har man bevisat att man inte är seriös.För att få ner brottsutveklingen ska man dra in folks medborgarskap bidrag och utvisa vid dessa brott.

2. Här talar all info och fakta mot dig, men sov du vidare.

Malmö: Bråk på Fosieanstalten.
http://www.sydsvenskan.se/malmo/arti...anstalten.html

Här har 75-80 % utländsk bakgrund
Citera
2011-08-12, 05:44
Bannlyst
Jag vet personligen i alla fall att på ungdomsanstalterna så är det en rätt stor majoritet blattar som sitter inne där, sedan ett antal svenska ADHD barn också förstårs men invandrarnas överrepresentation där är helt enormt sett till deras totala antal av befolkningen. Ungefär det samma gäller också de riktiga fängelsena. Om du besöker t.ex. Kumla så kommer du se att de flesta som sitter inne där inte är svenskar.

Så ser verkligheten ut.
Citera
2011-08-12, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seifer88
Jag vet personligen i alla fall att på ungdomsanstalterna så är det en rätt stor majoritet blattar som sitter inne där, sedan ett antal svenska ADHD barn också förstårs men invandrarnas överrepresentation där är helt enormt sett till deras totala antal av befolkningen. Ungefär det samma gäller också de riktiga fängelsena. Om du besöker t.ex. Kumla så kommer du se att de flesta som sitter inne där inte är svenskar.Så ser verkligheten ut.

Det är här PK-eliten försöker manipulerar oss så kallade rasister med sin statistik...

Gör man alla MENA-turister till Svenska medborgare så finns snart inga utländska medborgare kvar i fängelsen...bara svenskar.... visst är det härligt med statistik.

Nu säger statistiken att endast 28% av internerna är utländska medborgare, men man nämner inte att de minst 80% av alla interner är av utländsk härkomst (MENA-turister med svenskt medborgarskap)

Hög tid att visa moder svea vad vi tycker om nuvarande politik...
Citera
2011-08-12, 08:56
Medlem
Citat:
1. Ja, det är rasistiskt att vilja veta hur många invandrare som sitter i fängelseanstalterna eftersom det är helt irrelevant vad för hudfärg, bakgrund, sexuell läggning, religiös anhörighet, kön, etc etc som gärningsmannen har. Det är av samma anledning som journalisterna inte skriver om det var invandrare eller ej i nyhetsartiklarna. Det enda som har något som helst relevans är dess sociala, socioekonomiska samt sociokulturella bakgrund.

2. När jag skriver att invandrare inte är homogena så skriver jag det för att större delen av invandrarna är danskar och svenskar som återvänder. Invandrare är inte ekvivalent med "MENA"-folk, majoriteten av invandrare är inte ens från MENA-områden. Det så finns det en massa invandrare från varierande europeiska länder samt studenter från hela världen. Och slutligen invandrare som kommer hit för tillfälligt arbetande. Så att säga att invandrare är homogena och att invandrare är överrepresenterade vid kriminalstatistik är HELT HELT HELT jävla felaktigt, och detta är något som ni idiotiska rasister gång på jävla gång gör fel på. Det är något som ni inte verkar vilja förstå, ni är så himla dogmatiskt funtade...
Och vad orsakar dom socioekonomiska bakgrunderna?
Att invandrarna inte är en homogen grupp har inte med saken att göra, det intressanta är hur invandrarna påverkar vårat samhälle oavsett om dom kommer från Somalia eller Irak.
Vem fan är dum?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in