Citat:
Ursprungligen postat av
Memestar
Kalla mig vad du vill, jag bryr mig mer om människoliv än om byggnader.
Men du bryr dig uppenbarligen inte så mycket om människor att du bryr dig om att man gör dem hemlösa. IRA kallades för terrorister när de sprängde byggnader i London, trots att de varnade i förväg så folk skulle hinna ut. Hela Lavonaffären där Israel sprängde brittiska och amerikanska byggnader i en "false flag" operation var baserad på att dessa länder skulle tro det var arabisk terrorism. Det är bara när du vill försvara Israel det plötsligt inte är det.
Sen väntar jag fortfarande på dina bevis mot Bull, men det lär jag väl få fortsätta med. Mordet på honom bevisar att han var skyldig, typ.
Citat:
Hamas mål är kalifat, Islamiska jihads mål är kalifat, vilka grupper tror du dessa terrorister tillhör? Kalle Anka-partiet? Som sagt, det är du som är islamofoben. Du blandar ihop islamister & jihadister med vanliga muslimer.
Inga av dessa grupper fanns ens när Israel bildades eller när de ockuperade Västbanken, och sen bör du inte likställa palestinierna som grupp med dessa partier. Det är du som gör sammanblandningen och din vana trogen ägnar du dig sen åt projektion.
Citat:
Och sedan kommer du med 70 års gamla sagor om "land" och "fördrivelse"... Vem är det som försöker rättfärdiga terrorism egentligen?
Återigen försöker du dig på din historierevisionism. Fattar du inte att den inte fungerar utanför gruppen av sionister?