Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-18, 20:10
  #1
Medlem
Eftersom man nu kan köpa cannabinoider på flaskor och liknande, kan ni inte slänga upp era bästa recept, samt effekterna typ uppåt, neråt osv? någon borde ju redan skapat någon riktigt bra "hemmamix".

Har länge funderat på om om vi kan fastställa vad som funnits i mixarna som blivit klassade, och dom lagliga. Ett exempel, Good Smokes - northern heights, vill gärna veta vad som fanns i den.
Men jag är samtidigt intresserad av recept på lagliga mixar som säljs via företag.

hittade ingen liknande tråd och tyckte inte den passade i drogodling, men moderator får gjärna flytta den om det är fel forum.
Citera
2010-06-18, 20:26
  #2
Medlem
nuplie22s avatar
Here you go

https://www.flashback.org/t993761
Citera
2010-06-18, 21:20
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22
Here you go

https://www.flashback.org/t993761



Du misförstog mig. Jag vill ha recept samlade i denna tråd både hemmarecept, recept på mixar som blivit klassade, och recept på lagliga mixar, jag skulle också vilja att alla dessa recept skrivs i denna tråd istället för trådar som handlar om vilka cannabinoider som är lagliga och icket.

Nu tycker jag att jag gjort mig tydlig nog men utifall att. Detta är en recept-tråd!
Citera
2010-06-18, 21:28
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av semewster
Eftersom man nu kan köpa cannabinoider på flaskor och liknande, kan ni inte slänga upp era bästa recept, samt effekterna typ uppåt, neråt osv? någon borde ju redan skapat någon riktigt bra "hemmamix".

Har länge funderat på om om vi kan fastställa vad som funnits i mixarna som blivit klassade, och dom lagliga. Ett exempel, Good Smokes - northern heights, vill gärna veta vad som fanns i den.
Men jag är samtidigt intresserad av recept på lagliga mixar som säljs via företag.

hittade ingen liknande tråd och tyckte inte den passade i drogodling, men moderator får gjärna flytta den om det är fel forum.


vart kan man köpa det på flaskor?
Citera
2010-06-18, 21:30
  #5
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av semewster
Eftersom man nu kan köpa cannabinoider på flaskor och liknande

Exakt vad har jag missat?
Citera
2010-06-18, 22:18
  #6
Medlem
MindTwisters avatar
Mitt bästa recept måste vara rökmixen jag gjorde igår. Helt fantastisk. Använde 1g JWH-073 och 0.5g JWH-018 samt 50 gram "Amsterdam Gold". Alltså en 2:1 ratio. Bästa kombinationen någonsin, ruset är extremt likt gräs på låga doser, men på högre får man ett unikt rus. 0.05-0.1 räcker för att bli bäng, 0.3 slänger in dig i världen av drömmar, tankar och fantasi
Är stenad som fan på det just nu btw, så ni får ursäkta eventuella grammatikfel :P
Citera
2010-06-18, 22:29
  #7
Avstängd
Mr.Sölves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindTwister
Mitt bästa recept måste vara rökmixen jag gjorde igår. Helt fantastisk. Använde 1g JWH-073 och 0.5g JWH-018 samt 50 gram "Amsterdam Gold". Alltså en 2:1 ratio. Bästa kombinationen någonsin, ruset är extremt likt gräs på låga doser, men på högre får man ett unikt rus. 0.05-0.1 räcker för att bli bäng, 0.3 slänger in dig i världen av drömmar, tankar och fantasi
Är stenad som fan på det just nu btw, så ni får ursäkta eventuella grammatikfel :P

Mina gamla favoriter.

Var inhandlar du dessa?
Citera
2010-06-19, 03:10
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Exakt vad har jag missat?

Ursäkta mig, har ingen koll på vilken form man kan köpa det i. ditt inlägg är oftopic i vilket fall endå.
Citera
2010-06-19, 03:19
  #9
Medlem
Tack för ditt fina exempel MindTwister!
__________________
Senast redigerad av semewster 2010-06-19 kl. 03:59.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback