Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-18, 17:11
  #1
Medlem
bullrunks avatar
När jag använder mitt headset blir det fel på ljudet, det sänks och höjs automatiskt och ibland hör jag ingenting. Jag trodde först att det kanske beror på glapp men det verkar inte vara så. Vad fan kan det vara för fel? Jag har provat att ansluta högtalare istället och då är ljudet normalt.
Citera
2010-06-18, 17:15
  #2
Avstängd
Sakrasontos avatar
Har upptäckt samma, dock så har jag småtuggat då på sladden haha, men inte brutalt, måste vara något tekniskt fel som för mig, om inte sladden har klämts på något sätt?
Citera
2010-06-18, 21:45
  #3
Medlem
JagSkrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullrunk
När jag använder mitt headset blir det fel på ljudet, det sänks och höjs automatiskt och ibland hör jag ingenting. Jag trodde först att det kanske beror på glapp men det verkar inte vara så. Vad fan kan det vara för fel? Jag har provat att ansluta högtalare istället och då är ljudet normalt.
Har du garanti kvar? Om du själv inte har gjort åverkan på headsetet, lämna in dom. Då får du mest troligen ett nytt par, blir billigast så för affären.
Citera
2010-06-18, 22:45
  #4
Medlem
bullrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkrev
Har du garanti kvar? Om du själv inte har gjort åverkan på headsetet, lämna in dom. Då får du mest troligen ett nytt par, blir billigast så för affären.

Jag har haft headsetet i 2 år så det är nog ingen garanti kvar på dem.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback