2011-04-04, 13:46
Medlem
Sia-Inters avatar
Aha jag trodde vi pratade om Milan Cagliari.. Men nu hänger jag med. Var ju dock inte så mycket folk på den matchen så kanske hade det gått att fixa ändå? Eller var det högriskmatch ..?

Rörigt land det här.

Ps. 60 euro och du lär ha fått i dig några kilon weedrök passivt.. Kanske var värt ändå. Herregud vad de röker under matcherna
Senast redigerad av Sia-Inter 2011-04-04 kl. 13:49.
Citera
2011-04-04, 14:06
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sia-Inter
Aha jag trodde vi pratade om Milan Cagliari.. Men nu hänger jag med. Var ju dock inte så mycket folk på den matchen så kanske hade det gått att fixa ändå? Eller var det högriskmatch ..?

Rörigt land det här.

Ps. 60 euro och du lär ha fått i dig några kilon weedrök passivt.. Kanske var värt ändå. Herregud vad de röker under matcherna

Tja, som sagt, det var några år sen och då var det mer eller mindre fullt i alla fall. Ja tjosan vad de rökte, inte var de snåla utan bjöd också......
Citera
2011-04-04, 14:10
Medlem
Sia-Inters avatar
Haha, jag röker inte själv men varje gång jag sett fotboll i Italien så har jag suttit på långsidan och kanske 5 minuter in i matchen kommer det som ett osynligt moln doften av weed som slår hela läktarn.

Senast var jag på Bayern borta och då stod jag i klacken, vår Capo var helt nedrökt han kunde inte ens hålla ögonen öppna..
Citera
2011-04-04, 14:34
Medlem
Masingas avatar
Tack för svaren grabbar, känns bra att ha lite kött på benen innan man bestämmer sig för att åka. Ska bara snacka ihop mig med mina vänner om hur de vill göra. Siadu kan väl slänga iväg ett pm angående matchbiljetterna.

Mvh
Citera
2011-04-04, 16:12
Medlem
honkenados avatar
Ni som "bokat" biljetter via UEFA till CL finalen.. är det nån som fått svar ännu?? Såg att man skulle få ett mail senast den 6:e april....
Citera
2011-04-04, 17:38
Medlem
sixpounders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honkenado
Ni som "bokat" biljetter via UEFA till CL finalen.. är det nån som fått svar ännu?? Såg att man skulle få ett mail senast den 6:e april....

Nope, inte jag iaf.

Ot: har du någon aning hur många de är som bokat? så man vet hur stor chans man har
Citera
2011-04-04, 17:42
Medlem
marc0p0l0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honkenado

Citat:
Candidates will be able to check the status of their application by logging into the ticket portal from 6 April. Tickets will then be delivered by registered post no later than Saturday 30 April.

Om jag inte uppfattar fel så kan du kolla det först 6:e April, du får alltså vänta två dagar.
Citera
2011-04-04, 18:43
Medlem
honkenados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marc0p0l0
Om jag inte uppfattar fel så kan du kolla det först 6:e April, du får alltså vänta två dagar.

Det kan vara jag som tolkat fel, som jag förstod så var man tvungen att pengar på kontot så de kan dra pengar fram till den 6:e april. Och från den 6:e så kan man gå in och kolla ens status osv... Men som sagt hoppas det är fel då jag inte fått något mail och inga pengar har dragits=)
Citera
2011-04-04, 20:38
Medlem
DemiJjurgens avatar
Jag vill gärna åka o se schalke04-Inter nästa onsdag. Dom biljettsidorna jag varit inne på har priserna varit hutlösa på. ca 300-400 euro..... Jag var på barca-lyon för två år sen (åttondel) och betalade då ca 2400kr per biljett med bra platser. Efteråt fick jag reda på att om jag köpt via klubbens egen sida hade jag kunnat komma under 1lax per biljett...

Dock har jag hittat en sajt som säljer för 149euro... https://www.ticketunlimited.com

Ska jag hugga det eller tror ni jag kan hitta billigare? Någon som vet om sidan är seriös? Någon som vet hur jag ska gå tillväga. schalkes egna hemsida verkar inte sälja biljetter till den matchen
Citera
2011-04-04, 23:40
Medlem
Sia-Inters avatar
Fotboll överlag i tyskland är väl skitdyrt och jag kan tänka mig att en CL kvart för Schalke är rätt stort och att det är slutsålt. Till bortastå kostar biljetterna typ 1500-2000
Citera
2011-04-05, 00:38
Medlem
DemiJjurgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sia-Inter
Fotboll överlag i tyskland är väl skitdyrt och jag kan tänka mig att en CL kvart för Schalke är rätt stort och att det är slutsålt. Till bortastå kostar biljetterna typ 1500-2000

Aha tack för hjälpen då. lutar åt att jag tar dom för 150euro då om dom finns kvar efter morgondagens match... Åker inte ner om dom torskar första mötet med 3 bollar.

(men det gör dom inte. dom kommer pissa på Inter)
Citera
2011-04-05, 01:30
Medlem
Sia-Inters avatar
Well jag åkte ned till Munchen efter att ha sett Bayern vinna på San Siro kan inte säga att jag blev missnöjd :P Dock så är det betydligt större chans att du blir missnöjd av att åka ned och se ditt lag åka på råtorsk av mästarna av allt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in