Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-04-21, 22:29
  #13
Medlem
Antevantes avatar
En sak är säker Bajsmannen ska tas med en nypa salt, inte hans existens. Men däremot alla skrönor om honom. Jag och mina festivalbuddys satt och pratade om nämnde bajsman för något år sedan och ingen hade sett honom. Det var ändå ett gott gäng om ca 15 personer med massor med festivalsvistelser. Hultsfred, Emmaboda, Roskilde, Sweden Rock, Arvika mm. Alla desutom Gbgare. Och ingen hade upplevt nämnda man.
Så Jag kan tänka mig att det är så här, någon snubbe har under någon festival uppfört sig underligt med bajs .Och sen har det helt enkelt bara byggts på storys om bajsmannen.
Däremot har jag sett två nakna snubbar med ett snöre förbundet mellan sina kön, Det var mer än en person som var framme och ryckte i snöret kan jag säga
Citera
2004-04-21, 22:40
  #14
Medlem
Mysharrys avatar
Rätt kul sida om fenomenet:
http://jmm.sh.se/exjobb/2003vt/Bajsmannen/index2.htm
Citera
2004-04-21, 23:03
  #15
Medlem
Asmodeuss avatar
http://www.darling.se/nr25/festivaler/bajsmannen.jpg

http://home.swipnet.se/~w-63670/thug...bajsmannen.jpg

http://www.mia.rolfsson.nu/images/Roskilde98/bajss.jpg
Citera
2004-04-21, 23:15
  #16
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Krystmarodören finns inte längre. Balkongstå'arn tog kål på honom för ett tag sen. Så nu vet du det.

När, var, varför????
Citera
2004-04-22, 03:01
  #17
Medlem
Ni kanske inte var där, men när Hultsfredsfestivalens tidning fortfarande var i pappersformat så gjorde dom tom en artikel om honom.
Han finns, jag tältade rätt nära honom, (snubben i artikeln) 95 eller 96.
Citera
2004-04-22, 03:09
  #18
Moderator
Evil Eds avatar
Det är väl bara bild två som föreställer bajsmannen, ettan och trean är en annan kille...
Citera
2004-04-22, 09:52
  #19
Medlem
alkokanes avatar
jag var nere i gbg för ett tag sen då min kompis ringde sin kompis som vissade sig vara den så kallade bajsmannen...nämligen onkel
har var lite lustig
Citera
2004-04-22, 11:21
  #20
Medlem
a4swes avatar
Klart han inte finns!

Däremot har många personer gjort vidriga grejer vilkas agerande klumpats ihop till skrönan om "bajsmannen".
Citera
2004-04-22, 11:23
  #21
Medlem
Ståar'n fick väl aldrig ihjäl Krystmarodören, eller? Nandor la ju ormfösarmössan på hyllan, men han borde kunna ta upp den igen. Serien där Claes af Geijerstam fejkar Krystmarodören med fejkbajs slutar ju med att Krystis kommer undan. Tar verkligen Balkongståar'n kål på honom någon gång?
Citera
2004-04-22, 11:35
  #22
Moderator
Evil Eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a4swe
Klart han inte finns!

Däremot har många personer gjort vidriga grejer vilkas agerande klumpats ihop till skrönan om "bajsmannen".

Snacka inte om sådant du inte vet. Bajsmannen finns i allra högsta grad, har träffat honom ett flertal gånger, han har även bott i samma hus där jag bor nu. Han har en dotter som fortfarande bor kvar här.

Men av de tre bilderna som visas så är det bara bild två som föreställer bajsmannen, han kallas egentligen Onkel.

Har även varit på fest med nämnda kille och jag kan lova dig att ahn gjort värre saker än de som florerar på nätet.

När Jim Rose Circus uppträde på Magasinet i GBG så var det en kille som pumpade ner två öl, ketchup och chocklad sås genom en slang i näsan till sin magsäck.

- Vem vill dricka upp detta! skrek han när han pumpat upp det ur magen och tillbaka till behållaren.

Onkel och hans polare kom direkt fram, de drack upp sörjan som befunnit sig i killens mage, men de nöjde sig inte med detta, de pissade även i två ölglas, bytte glas och drack. Jag såg tydligt hur Jim Rose var nära att spy, inte många som kan uppröra de killarna kan jag lova.

Jag höll föresten på att åka på stryk av Jim Rose för att jag trakasserade dem i deras loge innan föreställningen. Jobbade som journalist på den tiden och skulle intervjua dem, men jag var riktigt full och ställde bara en massa konstiga frågor och försökte kyssa pusselmannen.

Bajsmannen finns, och den som säger motsatsen vet inte vad han/hon snackar om!
Citera
2004-04-22, 12:22
  #23
Avstängd
Bizarres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a4swe
Klart han inte finns!

Däremot har många personer gjort vidriga grejer vilkas agerande klumpats ihop till skrönan om "bajsmannen".


Du har ju ingen anning va du snackar om, min gamla granne är god vän med honom.
Citera
2004-04-22, 12:32
  #24
Medlem
a4swes avatar
Jaha, då vill jag be alla här som känner, har träffat, sett bajsmannen att beskriva honom så får vi se om det är samma beskrivning jag får av alla.

Edit: Oj, det fanns visst bilder....
Nåja, alla jag diskuterat ämnet med IRL har pratat om olika "bajsmänn" så jag har svårt och tro att det skulle ligga någon "the real" bajsman bakom det hela.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback