Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-04, 16:01
  #1141
Medlem
pederastens avatar
Om man vill läsa om hans senaste upptåg så rekommenderar jag fejjan-gruppen Vad händer på Hisingen?
Citera
2023-12-05, 10:02
  #1142
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederasten
Om man vill läsa om hans senaste upptåg så rekommenderar jag fejjan-gruppen Vad händer på Hisingen?
Ytterdörr nedsmetad med avföring
GöteborgEn ytterdörr på södra Hisingen har täckts med vad som ser ut att vara bajs.
– Skiten är ju påsmetad så det ska vara jobbigt att öppna, säger Michael som passerade dörren.

- En grön dörr med massa skit. Skiten är ju påsmetad så det ska vara jobbigt att öppna. Det är nog ingen idé att ringa låssmed, det är nog ingen som vill ta i det. Det blir nog högtryckstvätt direkt

- Michael berättar att en det låg en flagga, med den socialdemokratiska rosen, på samma plats i somras.

– Den var också fullsmetad med skit, säger han.

Från dagens Göteborgs-Posten
Citera
2024-01-06, 03:16
  #1143
Medlem
Distruktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Lever byfånen fortfarande? Längesedan någon kom med något nytt skvaller, det har ju trotts allt varit sommar. Det är väl då detta mongo brukar förpesta festivaler och parker?

Han lever fortfarande. Var väl någon månad sedan jag såg honom senast. Han är ju inte nära döden direkt, verkar vara full i liv som vanligt. Har inget skvaller dock. Verkar vara bannad från en del spelningsställen i GBG, men det är väl inget nytt.
Citera
2024-01-10, 00:43
  #1144
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederasten
Om man vill läsa om hans senaste upptåg så rekommenderar jag fejjan-gruppen Vad händer på Hisingen?
ska kolla
Citera
2024-01-10, 00:45
  #1145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Distruktion
Han lever fortfarande. Var väl någon månad sedan jag såg honom senast. Han är ju inte nära döden direkt, verkar vara full i liv som vanligt. Har inget skvaller dock. Verkar vara bannad från en del spelningsställen i GBG, men det är väl inget nytt.
minns han hade lärjungar med sig ett år på roskilde då dom sprang efter slambilen som tömde toaletterna,
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback