Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-16, 21:26
  #1
Avstängd
zhts avatar
Tjenare!

Jag har fått tag på en relativt känd persons msn, och jag är 100% säker på att den är äkta (den låg uppe på denna persons hemsida men var väldigt bra gömd). Ni kanske tänker att det är lite stalkeraktigt, men jag har alltid velat fråga denna person en sak

Iaf, när man addar en msn och någon inte accepterar än så brukar mailadressen stå istället för visningsnamnet, typ zhtsoffer@hotmail.com iställer för "Zht's offer".

Dem första dagarna stod det zhtsoffer@hotmail.com, men för 3 dagar sedan ändrades det till visningsnamnet, men jag har aldrig sett personen online, därför är jag osäker på om det är någon bugg eller något eller om personen bara är online väldigt sällan.

Har personen accepterat mig på msn?

(nej, jag tänker inte berätta vem det är, och 70% av forumet skulle inte veta vem det är ändå)
2010-06-17, 06:49
  #2
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Har dock inte så mycket med Windows att göra.

Använd denna tråd då frågan berör trådens rubrik -> https://www.flashback.org/t378454

//Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback