Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-14, 20:11
Medlem
Brun93s avatar
Haha, har själv tränat i 2,5år ganska seriöst. Och tycker det är lika patetiskt att ha en snubbe som Axon som förebild som att vara han själv

Inte nog med att hans fysik är kass han manipulerar uppenbarligen bilder och kopierar texter också för att se bättre ut..
Visste inte ens att det fanns sådana troll där ute, men ack så fel jag hade.
Citera
2010-06-14, 20:11
Medlem
asdhundrafogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smygvinkel
Även om han har manipulerat bilder så tycker inte jag att det spelar någon roll, vad spelar det för roll egentligen? Det han gör, hjälper andra människor att må bättre med sina kroppar är vad som spelar roll.
Hela tråden är ju iprincip ett enda stort personligt påhopp, mobbningstråd.

nej det han gör är att tar ära för andras grejjer och sedan får massa sponsorer
Citera
2010-06-14, 20:12
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Mr.K
Är det enda "problemet" att han har breddat några bilder eller är det något mer?

Jag menar, jag är inte insatt i Axon men ett snabbt sök i träningsforumet där han hade en hel del intressanta trådar om muskler och olika träningsformer får mig att tro att TS lyckats med en riktig Aftonbladet historia. Ungefär i stil med "Carola sågs röka på balkongen".

Han har även kopierat artiklar.
Citera
2010-06-14, 20:12
Medlem
fags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av encase
Varför bry sig så mycket?
Jag förstår inte..
varför inte låta folk vara ifred?
för att han tjänar pengar på att vara en jävla phony
Citera
2010-06-14, 20:13
Medlem
Niteclubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdhundrafog
nej det han gör är att tar ära för andras grejjer och sedan får massa sponsorer

Är det sant att han har sponsorer överhuvudtaget?
Citera
Medlem
Niekos avatar
den bilden när han förberder en lats spread Eller vafan han nu gör ser så jävla rolig ut,Ser ut som en jude i ett concentrations läger.

Ibland så kan man se rolig ut i konstiga vinklar/poseringar.

Dock så ser bilderna modifierade ut,Om det nu är Ratio vinkel eller om han själv har gjort det vet jag ej ingen expert i photoshop.

Dock så är hans resultat inte speciellt imponerande över 8 års träning.

Aja ska bli intressant i denna tråden iaf!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av behemot
Fast det finns ju kritik och "kritik", vem skulle ta en sådan här tråd om en själv som seriös kritik?

Han borde ta den kritik som han fått mängder av på kolozzeum. Flashback ser jag inte som ett seriöst träningsforum, utan här har Axon fått leka fritt med 60kgs maffian hejandes långt upp i arslet.
Senast redigerad av hjalledenstore 2010-06-14 kl. 20:52.
Citera
2010-06-14, 20:15
Medlem
Thomaspunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss-Lyckad
Det som jag finner lite konstigt är ordet naprapat och seriös förekommer i samma mening.
Hur menar du då?

Axon har förklarat det han på kolo påpekar förut så det är väl inget nytt? Kolla bara på filmerna istället, 100kg+ på 184cm och stora slangar på underarmarna..

+1 till axon alla dagar!
Citera
2010-06-14, 20:19
Medlem
har en fråga bara
är du sponsrad för att vara med/vinna bodybuildetävlingar? undrar bara för jag läste att du hade något benprogram som du själv sa vara bra för idrottare men inte för byggare som du själv brukade köra.
har inget mot axon, verkar som en skön snubbe. aikare dessutom
Citera
2010-06-14, 20:19
Medlem
asdhundrafogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niteclub
Är det sant att han har sponsorer överhuvudtaget?

yes om du kikar in på bloggen till vänster http://axon.blogg.se/

twinlab
wnt
kalori(resturang)
träningsexpert
gymgrossisten
träningsprofilen
och expertpanelen

verkar det som
Citera
2010-06-14, 20:20
Medlem
zizacons avatar
Ganska pajigt och klumpigt intryck här i tråden av Axon tycker jag, mest seriöst intryck hade det naturligtvis gett att svara en gång och så kan det vara bra sen, istället för att tramsa runt på låg nivå och personangrepp. Träningsvärldens blondinbella var ganska träffande tycker jag, det är ju mycket reklam för egna bloggen och de egna filmerna hela tiden.

Sen får man väl hålla isär saker, han gör mycket bra för nybörjare men det innebär inte automatiskt att allting han gör är bra. Bilderna och det tramset i den här tråden tycker jag är en skitsak för övrigt, men det kanske är lite väl mycket "skapa sig ett namn" stundtals och om träningsskolor och det ena med det andra är delvis kopierat för att synas så mycket som möjligt på träningssidor och få inlänkar så är det inte helt snyggt.
Citera
2010-06-14, 20:21
Medlem
ekwohos avatar
Man ser ganska fort i en tråd som denna, att den svenska avundsjukan verkligen finns.

Spelar fan ingen roll vad männskor gör. Hur duktiga, bra folk är. Rent allmänt. När de finns nått att hacka på då jävlar ska perssonen golvas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in