Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-01, 09:02
  #157
Medlem
Flusons avatar
Jag och en till tog den här substansen igår kväll, 2 st 30mg i var direkt från Asken, med absolutt noll effekt
Citera
2017-06-05, 04:19
  #158
Medlem
Tråkigt. Jag fick liknande problem med proskalinet de säljer. Absolut noll effekt. Provade 40mg och 80mg en annan gång. Skrev en recension på deras sida där jag gav den en etta. Mina andra positiva recensioner har dykt upp men inte den med en etta. En konstig slags censur. Känns lite tråkigt, som om jag vill leta reda på en annan affär. Och det gjorde jag till slut. Tyvärr.
Citera
2017-06-24, 15:41
  #159
Medlem
Har två stycken sample från asken 30 mg. ska jag äta båda eller en?
Citera
2017-07-01, 12:35
  #160
Avstängd
DisSids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
Har två stycken sample från asken 30 mg. ska jag äta båda eller en?

Ta båda. DPT-varianter har en märklig grej, antingen får man världens tripp eller så händer ingenting. Någon som har teorier om detta? Det gäller alltså inte dåliga batcher utan samma batch beter sig annorlunda från gång till gång.
Askens funkade fint för mig.
Citera
2017-07-01, 12:48
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisSid
Ta båda. DPT-varianter har en märklig grej, antingen får man världens tripp eller så händer ingenting. Någon som har teorier om detta? Det gäller alltså inte dåliga batcher utan samma batch beter sig annorlunda från gång till gång.
Askens funkade fint för mig.


Tack, behövs benzo tillhands? Skulle inte kalla mig en van "trippare" men har alltid lyckats hålla mig lugn och aldrig sneat. Och hur ār comedown som ni inkörda kallar det?

Det du skriver att ibland händer inget har hänt mig på 4-ACO-MET flera gånger.
Citera
2017-07-01, 15:00
  #162
Avstängd
DisSids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
Tack, behövs benzo tillhands? Skulle inte kalla mig en van "trippare" men har alltid lyckats hålla mig lugn och aldrig sneat. Och hur ār comedown som ni inkörda kallar det?

Det du skriver att ibland händer inget har hänt mig på 4-ACO-MET flera gånger.

Det är inget måste men det ger ju en viss trygghet att ha benso eller nån neuroleptika som quetiapin så man kan döda trippen om det blir jobbigt.
Men jag tyckte den var betydligt snällare än DPT, inte nån grav snevarning om man är på ett bra ställe.
Comedownen gjorde en rätt grötig i huvudet men inte på nåt grymt slitet viss. Rekommenderar rödvin och 100 mg seroquel om det blir mycket bodyload.
Citera
2017-08-13, 16:54
  #163
Medlem
Methoxetamines avatar
Tog 150mg av denna typ i förgår. Första gången.

Det skevade ur totalt, snetrippade och allt 1 timme in.

Kollade i spegeln, skulle verkligen inte gjort. xD

Flugansiktet, eller vad man ska säga stirrade tillbaks på mig.

Fy fan.
Citera
2017-08-13, 17:25
  #164
Medlem
Ergolins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methoxetamine
Tog 150mg av denna typ i förgår. Första gången.

Kollade i spegeln, skulle verkligen inte gjort. xD

Flugansiktet, eller vad man ska säga stirrade tillbaks på mig.

Fy fan.

Jo speglar på psykadelia är verkligen en chansning, det kan vara väldigt vackert men även som i din värsta mardröm.

Har till och med haft dålig erfarenhet av speglar när jag tagit MDMA.
Citera
2017-09-14, 06:35
  #165
Medlem
Är denna nåt att ha?
Citera
2017-09-23, 02:12
  #166
Medlem
Amarantis avatar
Beställde nyss två stycken 30 mg tabletter från Asken. Kommer att administrera denna nasalt då det verkar som om det är bättre än oralt. DPT är den drogen som har gett mig min vackraste upplevelse någonsin och jag hoppas att dess syskon kan ge mig en någorlunda snarlik tripp igen.
Citera
2017-09-23, 19:31
  #167
Medlem
Lite intresserad av denna. Älskade DPT pga musiken blev fantastisk!

Är van trippare och gillar högre doser så man kommer iväg nånstans.

Är det 150-200mg+ som gäller för denna? Hatar när man tagit för låg och det knappt händer nåt förutom kroppskänslan.
Citera
2017-09-23, 21:33
  #168
Medlem
Amarantis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stepdude
Lite intresserad av denna. Älskade DPT pga musiken blev fantastisk!

Är van trippare och gillar högre doser så man kommer iväg nånstans.

Är det 150-200mg+ som gäller för denna? Hatar när man tagit för låg och det knappt händer nåt förutom kroppskänslan.
Även jag älskade DPT p.g.a. musiken. Musik låter fantastiskt även på LSD och svamp men det kommer inte ens i närheten när man jämfört med DPT. Det är skam att jag bara hann testa den en gång innan den blev klassad men jag är glad att jag fick möjligheten. Håller på och läser så mycket jag kan om 4-ho-dpt. Önskade att Shulgin kunde experimenterat med högre doser. I TiHKAL finns det bara en entry på 20 mg. Absolut för lågt. Undrar vad detta kan ha berott på.

Efter vad jag läst om 4-ho-dpt så låter den lovande och precis som DPT så verkar musiken vara väldigt intensiv på denna. Ser fram emot min sample från Asken. Jag kommer nog snorta den då det verkar vara den mest effektiva ROA.

Jag hittade följande inlägg på Bluelight angående 4-ho-dpt. Fick verkligen min pepp att gå genom taket.

"At higher dosages the way it affects perception of sound is just ridiculously awesome and the visuals are similar to DPT but have a very structured and 3D (think holograms floating in front of you) type of "realness" unlike every other 4subbed tryptamine I've tried.
This is by far my favourite RC out of everything I've ever tried and it honestly rivals the Lysergermides IMHO."
__________________
Senast redigerad av Amaranti 2017-09-23 kl. 22:01.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback