Citat:
Ursprungligen postat av zuttili
Alla kanske inte vill odla, eller inte har möjligheter. Och sen tror jag inte 500.000 under 10 år som AKTIV rökare är särskillt ovanligt om man har tillgång till pengar (och då menar jag inte att man behöver vara stormrik). Sen kan vi väl snacka över facebook eller något sådant? Tänkte mest över om du kunde dela med dig av din kran, han som man får ett kilo för under kronan av! Har du kollat upp om du har nå störningar? Mytoman kanske?
Instämmer.
När jag rökte så hade jag utan problem kunnat dragit iväg och köpt hekton osv...
Men jag valde att styra mindre inköp veckovis genom kranar istället. Först för jag inte ville ha så mycket hemma så ja kunde torksa ditt mer, och den största anledningen var att jag visste att mitt rökande skulle bli bra mycket intensivare.
Sen var det även så skönt när man rökte, flera kompisar becknade på den tiden, så man köpte lite när man var över oss nån och hällsade på osv...Sen eftersom att man köpte så pass mycket och även var vänner så fick alltid bra pris.
Men visst det går ju alltid att komma billigare undan, men det är ju som sakt inte alltid det behöver handla om pengar.
I övrigt tycker jag BilboBu verkar vara blåst. ifal efter hans inlägg. Nån jävla måtta får det vara, anklaga ts för massa olika sjukdomar osv, bara för att han råkar vara beroende.
Snacka om att leta anledningar till att det sket sig.
Men vissa har ju den tendensen att alltid försvara drogen.
Men är inte beroende av dom heller och kan utan tvekan vara utan "knark" i veckor, enda är diazepam som jag måste få i mig - men det är snarare av medicinska skäl - tar sällan så jag flummar på det.
. Förstår inte hur du kan feltolka mitt inlägg. Man kan få ut några kilo cannabis för hundra lappen om man odlar ute, det enda man behöver är frön. Om man odlar inne kräver det en smärre investering men för en halv mille där snackar vi grejer.
..