Citat:
Ursprungligen postat av
Outlaw&Folkhem
Petters nörderi gjorde att man kikade in på GR hyfsat ofta och man snappade upp en hel del fina tips, vare sig det gällde prylar ellerannat, där.
Briljant grafisk designer, dessutom.
Nej, undertecknad är inte Petter, men jag saknar hans blogg mycket.
Gamereactor är nu en generisk, gullig sida jag ej längre besöker.
Håller helt och hållet med dig. Men åldern började tydligt att komma ikapp honom på sistone. Det blev lite väl säreget ibland, särskilt när han byggde sin jävla racing simulator rig. Då han ständigt gnällde på ryggproblem dessutom. Vill nog inte ha jävla cp vuxenbarnet tillbaka ändå. Dessutom bannade han folk för minsta lilla på egen basis även om det är hans charm lite. Tycker att hela hemsidan ska bort faktiskt. Mäki är en riktig tönt som bara blev upphajpad av Petter genom åren. Tristare människa får man fan leta efter särskilt nu när han står utan Petter. Jösses vad den karln är tråkig, Fy!
Men visst. Peter han var bra inom det området han var bra på. Typ ifall Terminator spel släpptes och lite. Tycker mer att han ändå var en slarvig version av angry videogame nerd och uppskattade det att man inte behövde gå igenom timmar utav youtube highlights istället för nyhetskällor.
Tycker inte att man ska ha en 80 tals nörd vid rodret hur länge som helst ändå iallafall. Det har fått räcka helt enkelt. Om 10 år är det vi 90 talister som får packa tror jag. Ser framemot att flashback forum går under t.ex.