Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-01, 20:22
  #1
Medlem
vilzens avatar
Jag har precis ropat in ett moderkort ASUS A8N - SLI DELUXE.. Men får inte ner drivisarna från ASUS, har ingen lust att installera nått skit program för att kunna plocka hem drivisar.. Stön!!! Det var ju inte så länge sen jag plockade hem en manual utan sånt där P2P DSD o va skit som poppar fram.. :/

Nån som vet några direkt länkar?


Rekomendationer på bra Nvidia grafikkort?
Processor .. hade tänkt en dual core, AMD 64 X2 4400


/G
Citera
2010-06-01, 21:58
  #2
Medlem
Zippis avatar
Till mitt M2N-SLI använde jag chipset-drivisar från Nvidia istället för Asus, då Asus drivrutiner inte fungerade. Det enda jag behövde tanka från Asus var drivrutinerna för det integrerade ljudkortet.
Citera
2010-06-04, 11:28
  #3
Medlem
vilzens avatar
hmm, kanske kan vara något... fast jag behöver ändå få hem manualen till kortet..

.. nu måste ajg få tag i processor innan jag ens kan börja skruva ihop grejorna!
Citera
2010-08-28, 09:21
  #4
Medlem
vilzens avatar
Fick tag i det till slut.. Konstigt att drivisarna till det andra kortet ASUS A8R32, jag fick med iett paket med delar inte fanns hos ASUS utan hos ATI som nu ingår i AMD, krångel att hitta lite äldre drvisar än allt nyare vista o annat skit.. Men det gick till slut =))
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback