Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Kräver Plusmedlemskap, någon som kan klistra in vad som står i artikeln?
Jag med! Jag har inte tid att gå till biblioteket. Fast är det smaskigt får vi nog reda på det ändå.
Citat:
Utviket är ung, har introducerats, idkar "välgörenhetsarbete", blir nu accepterad som Gaffelns sambo osv. "Råkar" hon bli gravid lär det bli giftemål med Gaffeln. Jokern kan då inte stoppa det, speciellt inte nu när Knugahuset är känsligt för flera skandaler. Är Gaffeln det minsta smart sätter han in stöten nu.
Men nu är Gaffeln inte det minsta smart.
Citat:
Hakan och Njuren verkar inte få till det här med barn och den biologiska klockan tickar. Njuren tror jag helst skulle vilja dra sig tillbaka ifall de inte får barn dvs leva det ljuva livet långt bort från all uppmärksamhet, om han fick välja själv.
Gissa vem som då står på tur att bli drottning?

Om Utviket är det minsta smart, vilket jag absolut tror att hon är, så slirar hon lite med pillren, och vips har vi en möjlig tronarvinge innan Hakan hinner säga diskmedel.
Eller finns det någon sorts joker som hovet kan dra fram i situationer som dessa, för att förhindra att oönskade frilloungar når offentligheten?
Sen tycker jag i alla fall att det luktar lite skumt det där med att hovet bekräftar att de kommer att bekräfta förlovning.