2010-10-21, 23:14
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Med det sagt måste jag ändå säga att det i alla fall är ett uppslag. Naturligtvis finns det tjejer i New York som ligger sig till betalningarna av räkningarna. Men det finns säkert de som inte gör det, kanske till och med de allra flesta. Men med Utvikets goddigger-tensenser är det som sagt ett uppslag. Definitivt värt att undersöka.

Ja, få se om någon journalist läser denna tråd och vågar gräva + publicera? Men tvivlar på det.

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik1969
Om Prins Carl Philip och Sofia Hellqvist är upp över öronen kära i varandra finns det väl inget som förhindrar att Carl Philip behåller sin prins-titel men avsäger sig rätten till tronföljd för att kunna leva med Sofia Hellqvist? I grund och botten är det ju kärleken som ska göra det möjligt för honom leva ett långt och lyckligt liv med sin utvalda - och tronföljden av underordnad betydelse.

Nja, Gaffeln är faktiskt nr 2 i tronföljden efter Hakan och född som kronprins. Om Hakan inte får barn är det han som ska säkra tronföljden. Att Ciggen plötsligt ska stilla sig, överge festlivet, hitta en godkänd make och alstra tronföljdsbarn vore att begära för mycket av henne.

Tror faktiskt att om Hakan inte får barn och Gaffeln framhärdar med Utviket får han sin vilja igenom. Jokern lär streta emot men fortsätter Utviket med "goda gärningar" och alternativet är Ciggens eventuella avkommor blir nog inte valet så svårt.
Citera
2010-10-24, 21:07
Medlem
2asidans avatar
RG och SH ser ut att komma till en tillställning tillsammans.
Det kan vara en date. Det måste inte vara hennes pojkvän.
Det finns bilder på RG med andra tjejer.
RG och SH har i alla fall träffats och verkar ha umgåtts i samma kretsar.

RG:s artikel handlar om en livsstil som en del unga tjejer väljer.
SH kan ha levt så helt, delvis eller inte alls, dvs. hur illa är det?
Citera
2010-10-25, 11:31
Medlem
Helt klart att det är Sofia som kvaddar CP:s studieresultat.
http://www.aftonbladet.se/temautbildning/article8013929.ab
Citera
2010-10-25, 12:40
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Helt klart att det är Sofia som kvaddar CP:s studieresultat.
http://www.aftonbladet.se/temautbildning/article8013929.ab

Jaha, och vad ska vi skylla hans tidigare tomma meritlista på?
Citera
2010-10-25, 13:03
Medlem
komnata622s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2asidan
RG och SH ser ut att komma till en tillställning tillsammans.
Det kan vara en date. Det måste inte vara hennes pojkvän.
Det finns bilder på RG med andra tjejer.
RG och SH har i alla fall träffats och verkar ha umgåtts i samma kretsar.

RG:s artikel handlar om en livsstil som en del unga tjejer väljer.
SH kan ha levt så helt, delvis eller inte alls, dvs. hur illa är det?

Om man ska granska fakta lika kritiskt som Aftonbladet gör så är det ju nu helt belagt att hon arbetat som prostituerad i New York. Ganska illa alltså.

Inget förvånande dock. I så gott som alla utviknings och dokusåpabrudar bor det en golddiggerhora. Den dagen en golddiggerhora blir prinsessa i Sverige så är kungahuset slut.
Citera
2010-10-25, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Jaha, och vad ska vi skylla hans tidigare tomma meritlista på?

... Emma P kanske ...
Citera
2010-10-25, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av komnata622
Om man ska granska fakta lika kritiskt som Aftonbladet gör så är det ju nu helt belagt att hon arbetat som prostituerad i New York. Ganska illa alltså.

Inget förvånande dock. I så gott som alla utviknings och dokusåpabrudar bor det en golddiggerhora. Den dagen en golddiggerhora blir prinsessa i Sverige så är kungahuset slut.

Hur förklarar man att Silvia plötsligt blivit skogstokig över Sofia. I somras var det inte lika mycket antihistorier hos mamma Silivia. Har kungafamiljen börjat läsa på Flashback eller har någon här gått så långt och skrivit email, brev, telegram el röksignaler till kungen och drottningen vad vi fått fram här? Jag skulle aldrig skriva dit, jag är dels för feg(IP nummer syns i email) och dels kostar frimärken och kuvert pengar
Citera
2010-10-25, 21:30
Medlem
2asidans avatar
Fakta från Älvdalen

"Här fick ni lite fakta om Sofia Hellqvist.."
"Sofia har även varit tillsammans med min bror M1cke en gång i tiden.."

N1ll4n
http://sweetiie91.zoomin.se/index/118689.html

"Namn: Gun1ll4, 1z4belle Str4nd."
"Ålder: 19 år ..."
"Syskon: ... M1cke 27 år ..."
"Föräldrar: ... Str4nd ... och ... Mol1n ..."

N1ll4n 2010-09-09
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:6_kbcUF2V4IJ:delfiiin.blogg.se/2010/september/lite-fakta-om-mig-forresten.html

1=i
4=a
Citera
2010-10-25, 21:37
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Fakta från Älvdalen

N1ll4n

Därifrån:

Citat:
Efter att dokusåpan spelats in flyttade hon till New York där hon utbildade sig till yogalärare. Hellqvist startade därefter upp sitt eget yogacenter på Manhattan.

Hmm. Utviket har inte startat något yogacenter i NY utan arbetade som volontär (alternativt svartjobbade) på ett sådant. Men hon ville väl imponera på sina bekanta.
Citera
2010-10-25, 21:54
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Fakta från Älvdalen

N1ll4n

"Namn: Gun1ll4, 1z4belle Str4nd."
"Ålder: 19 år ..."
"Syskon: ... M1cke 27 år ..."
"Föräldrar: ... Str4nd ... och ... Mol1n ..."

N1ll4n 2010-09-09
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:6_kbcUF2V4IJ:delfiiin.blogg.se/2010/september/lite-fakta-om-mig-forresten.html

1=i
4=a

Ja, efter detta Jag Mötte Lassie-meddelande från urskogen undrar jag bara en sak. Hur är hon i sängen?
Citera
2010-10-25, 23:33
Medlem
komnata622s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Hmm. Utviket har inte startat något yogacenter i NY utan arbetade som volontär (alternativt svartjobbade) på ett sådant. Men hon ville väl imponera på sina bekanta.

Det är möjligt att hon legat med någon rik gubbe som fixat en lokal till henne faktiskt. Hon har självklart inte startat ett center själv men vad kommer det ryktet ifrån?
Om det kommer från henne och det nu tystas ner kan det nog bero på att det just var någon sugardaddy inblandad. Hon lär då inte gärna tala om det mer eftersom hon då inser att folk kommer fiska i detaljerna runt hur en fattig bondtjej från Sverige lyckas starta något på Manhattan.
Citera
2010-10-25, 23:48
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komnata622
Det är möjligt att hon legat med någon rik gubbe som fixat en lokal till henne faktiskt. Hon har självklart inte startat ett center själv men vad kommer det ryktet ifrån?
Om det kommer från henne och det nu tystas ner kan det nog bero på att det just var någon sugardaddy inblandad. Hon lär då inte gärna tala om det mer eftersom hon då inser att folk kommer fiska i detaljerna runt hur en fattig bondtjej från Sverige lyckas starta något på Manhattan.

Utviket har aldrig haft en egen lokal i NY. Kolla detta tidigare inlägg i denna tråd, med länkar till yogacentret och allt: länk

Verkar knappast som om Utviket förestår centret, eller vad tycker du? Volontär eller svartjobbare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in