Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-29, 04:32
  #1
Avstängd
Adolf-Hustlers avatar
tja va nyligen inne på piss hos polisen drog en gås vid 22 tiden senast o sen har jag druckit som fan pissa typ 1 ml hos polisen o blanda sen ut med vanligt vatten utan att han såg!
kommer detta räcka för att fälla mig? eller kommer jag va tvungen o pissa igen o då ha chansen att bli ren?
Citera
2010-05-29, 04:37
  #2
Medlem
c0iins avatar
chansen att du får pissa igen om du inte pissar rent är säker för isf får du komma tillbaka på kontroller tills du är ren, och vad det gäller att blanda ut urin med vatten så ja tyvärr så ser dom det också
Citera
2010-05-29, 04:41
  #3
Avstängd
Adolf-Hustlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c0iin
chansen att du får pissa igen om du inte pissar rent är säker för isf får du komma tillbaka på kontroller tills du är ren, och vad det gäller att blanda ut urin med vatten så ja tyvärr så ser dom det också

aldrig torskat tidigare o inte rökt spec länge kanske en 6 gånger totalt jag hade vatten i munnen som jag lät droppa ner i burken medans kostapeln titta på mig på nära håll, o lite e ju piss oså men o de inte kan anväda provet o jag får göra ett nytt frias jag då? om jag e ren?
Citera
2010-05-29, 05:46
  #4
Medlem
Flytande_argots avatar
Kräver de att du ska komma in igen så förhalar du det så gott det går. Blir du kallad till ett nytt förhör och du inte dyker upp så lär de knappast hämta dig med en smurfbil första gången. Men om du till sist hamnar där igen så ska du kräva att de använder sig av blodprov och inte urin. Du kan alltid vägra att lämna urin, däremot har de rätt att dra blod av dig. Fördelen är att ditt blodprov med största sannolikhet kommer att vara rent om ett par dagar vilket inte stämmer vad gäller din urin.
Citera
2010-05-29, 05:57
  #5
Medlem
PhineasTFreakearss avatar
On the run

Hittar de något så hittar de något. Är det inte tillräckligt med piss i provet så klarar du dig. Om de behöver ett nytt prov så försöker de få tag på dig. Du har ingen skyldighet att dyka upp om de inte kan bevisa att du fått reda på att de vill ha dig. Om du bara håller dig undan tills ditt piss är rent så har du inte gjort något brott. Även om de så skulle lete efter dig med helikopter så har du ingen skyldighet att infinna dig om du inte officiellt är medveten att de söker dig. Svara inte i telefonen om du inte känner igen nummret och öppna inte dörren om du inte vet vem det är. När du gör bedömningen att ditt piss är rent så kan du låta dom hitta dig. Men om du inte bor i Sveriges minsta by så tvivlar jag på att snuten jobbar ihjäl sig för att hitta dig. Du ska se att det löser sig!
__________________
Senast redigerad av PhineasTFreakears 2010-05-29 kl. 06:04. Anledning: CS
Citera
2010-05-29, 14:50
  #6
Avstängd
Adolf-Hustlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhineasTFreakears
Hittar de något så hittar de något. Är det inte tillräckligt med piss i provet så klarar du dig. Om de behöver ett nytt prov så försöker de få tag på dig. Du har ingen skyldighet att dyka upp om de inte kan bevisa att du fått reda på att de vill ha dig. Om du bara håller dig undan tills ditt piss är rent så har du inte gjort något brott. Även om de så skulle lete efter dig med helikopter så har du ingen skyldighet att infinna dig om du inte officiellt är medveten att de söker dig. Svara inte i telefonen om du inte känner igen nummret och öppna inte dörren om du inte vet vem det är. När du gör bedömningen att ditt piss är rent så kan du låta dom hitta dig. Men om du inte bor i Sveriges minsta by så tvivlar jag på att snuten jobbar ihjäl sig för att hitta dig. Du ska se att det löser sig!

Tack så mycket för svaret!
tror du provet är användbart om det är 1/10 piss?
eller måste jag göra om det eller kan de kanske tom lägga ner allt?
Citera
2010-05-29, 15:10
  #7
Medlem
PhineasTFreakearss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf-Hustler
Tack så mycket för svaret!
tror du provet är användbart om det är 1/10 piss?
eller måste jag göra om det eller kan de kanske tom lägga ner allt?

Är provet användbart så torskar du. Om det är är användbart eller inte kan man bara spekulera om, vilket jag förstår att det är det ända du gör just nu. Känner med dig Men om det inte är användbart så kommer de antagligen försöka få dig att göra ett nytt. MEN DET GÖR DU INTE. Om du sedan efter två veckor gör ett prov så är ju det rent (inget brott) De kanske surar för att de inte fått tag på dig, men sura är också det enda de kan göra. Det går ju inte direkt ut ett rikslarm för att få tag på dig för en sån här grej. Du ska se att du klarar dig!

Behöver jag säga att du inte ska röka spliff de här dagarna?
Citera
2010-05-29, 15:35
  #8
Avstängd
Adolf-Hustlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhineasTFreakears

Behöver jag säga att du inte ska röka spliff de här dagarna?

nope
Citera
2010-05-29, 16:26
  #9
Medlem
haha hur lyckades du fylla munnen med vatten och spotta ut de i burken när du pissade? Märkte dom inget
Citera
2010-05-29, 17:37
  #10
Medlem
Simonlols avatar
han kanske spottade i skiten?!
Citera
2010-05-29, 17:50
  #11
Avstängd
Adolf-Hustlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simonlol
han kanske spottade i skiten?!

inte med rent saliv det hade ju märkts direkt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback