Man får väl ha lite disciplin. Man sätter ner reglerna och dom följer man, no matter what. Visst finns det risker fast man gör ju bara det här för kanske 5, MAX 10 år. Då har man tjänat väldigt mycket pengar. Om jag räknar ihop alla timmar jag har kört/åkt i en bill har jag ALDRIG blivit stoppad av någon annledning. Visst finns det risker, fast om man vakum packar, kanske lägger det i en present så det ser ut som en födelsedags present, vad är chanserna på att man blir tagen då? Like stor chans som att en lastbil kör över sin bill och man dör direkt. Om man klara det så har man resten av livet att göra vad fan man vill. Sitta och slappa, resa, familj, sport, VAD SOM HELST. Tänk att kunna spendera all sin tid med sin familj, inte kul att bara se sina barn sent på nätterna någon timma innan dom lägger sig medans sin fru sitter hemma ensam och har det tråkigt..
Jobba 'ärligt'? Visst har man tänkt på det, lång ifrån försent för mig att göra det, fast vad blir det av det? Plugga ekonomi och jobba vart då på en bank? Visst kan man tjäna 100,000:- i månaded på det, fast först måste man komma upp dit, och glöm inte skatten, hälften av det man jobbat så hårt för ska gå till Abdhul och hans 20st kusiner. Sen jobbar man 12+ timmar om dagen, tills man är 65, glöm inte stressen, näst intill alla jobb som man tjänar bra på finns det stress (Doktor, Pilot, Bank, etc. etc.) Vad finns det för andra alternativ? Starta företag, javisst, fast då ska man ha kapital, och om det inte funkar har man inget. 0, zilt, nada.
ELLER, så tar man risken, att odla Cannabis verkar rätt kul ändå, lite spänning i livet, att man kan bli tagen när som helst med ett fett stort jävla odlings labb, det blir ju lätt en artikel i Aftonbladet
Men ja, om du vill leva ditt tråkiga meningslösa 9-5 liv så kör på. Det kommer komma en tid när du tänker hur jäkla meningslöst, tråkigt och patetiskt livet är, svårt att beskriva, du tror säkert att du förstår, som dom flesta, fast det gör du inte helt.. det ända jag kan säga är kolla på 'American Beauty', om det inte är solklart, så är du inte redo,