Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-27, 17:37
  #1
Medlem
Lika bra att skriva ett eget ämne o för all har tagit olika, o när o hur o mängd... mitt problem!

Tis-onsd blev katastrofdagar...tog nog c.a 30-40 valium 10 mg + 30 tal iktorovil 2 mg samma period och i onsdagskväll blev det även 14 st 5mg oxynorm, sen rökte jag 4-5 småbloss under kvällen på minimala jointar, tror knappt det var 1g till 5 pers, nu pisseprov i morgon, jag fattar ju med att det är kört, men blir det inte ogiltigtförklarat även om öser i sig vatten o lite rätta vitaminer för att färja pisset eller måste man hålla på med tvålgrejen o detta / R
Citera
2010-05-27, 18:08
  #2
Medlem
brajzillas avatar
Det är nog kört... men se det positivt det låter som en kul vecka
Citera
2010-05-27, 18:35
  #3
Medlem
SpirituzSanctis avatar
bara att fortsätta att knapra
vad har du att förlora nu liksom?
__________________
Senast redigerad av SpirituzSancti 2010-05-27 kl. 18:42.
Citera
2010-05-27, 19:50
  #4
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Det är nog kört... men se det positivt det låter som en kul vecka

*fniss fniss*


TS - enda riktiga chansen du har som jag ser det är att försöka få ett blodprov istället.
Säg att du finner det ytterst kränkande osv och efter ett tags diskuterande så får du viska till den som har högst auktoritet att anledningen till detta är att du har blivit mobbad pga liten kuk. (eller nått i den stilen)

Du måste helt enkelt spela på sympati, annars blir det kisskoppen nästa.
Men för säkerhetens skull så tycker jag du ska hydrera också, det skadar ju liksom inte.


Sen heter det piss/kissprov, inte pisseprov!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback