Citat:
Ursprungligen postat av
tempeZZt
I många aktiva trådar skrivs det oerhörda mängder inlägg under en timme. Den ena kommmentaren citerar den andra. Om ursprunget till en diskussion 50 inlägg senare helt plötsligt kan ändras, så kan mycket bli totalt obegripligt.
En timma är redan nu på gränsen till att vara för mycket. Som jag ser det borde tidsgränsen justeras i förhållande till trådaktiviteten. Kanske ett förslag att ta upp?
Jag håller med om att trådskaparens första inlägg inte borde gå att ändras. För då kan det bli grötigt.
Alla andra inlägg gör inte så mycket enligt mig om de ändras en del. Men det förutsätter att man följer med i trådarna. Och inte bara klickar direkt till sida 10 i en tråd.
Flashback's ägare vill väl att man ska spendera mer tid här. Så då borde de vara för att folk måste vara på tårna och följa med i trådarna. Istället för att bara klicka till sista sidan.
Och det är väl där det ligger kanske. De som läser alla inlägg kommer inte ha några problem med att följa med om något ändras. Dessutom syns det ju i Quote som jag nämnde tidigare.
För dom ändras inte när någon ändrar något i ett inlägg.
Känns som det görs till ett större problem än vad det egentligen är. Eller så kanske vissa personer ser det som en förolämpning, att det går att ändra ett inlägg i efterhand.
Kan det vara så för vissa?