2010-05-27, 22:32
Medlem
JM-Jarres avatar
Var ute och skulle ta en kvällscigg just.

Glömde tänddonet hemma så jag fick den enormt briljanta idén att tända den emot en annan cigg.
Dock tänkte jag inte snäppet längre utan tog upp en cigg ur mitt ciggpaket och stod argsint och sög utan att den tändes!
Citera
2010-05-27, 22:35
Medlem
Har varit dum nog att ta kortisonsalva istället för tandkräm när jag skulle borsta tänderna en sömning morgon samt tagit curry på gröten istället för kanel... Blev skapligt irriterad när jag insåg vad jag hade gjort. För tillfället är det allt jag har att komma med!
Citera
2010-05-27, 22:45
Medlem
Slapsticks avatar
Har flertalet gånger hällt ut makaronerna i vasken på grund av att jag glömde bort att använda durkslaget.

Sen sker det ju dagligen att man håller i en skruvmejsel eller motsvarande, kommer på att man "ska bara" lite, och sedan hittar man fan inte skruvmejseln igen trots att man inte har rört sig ur fläcken. Den har bara försvunnit. Jag saknar fortfarande en skruvmejsel sedan i helgen som borde ligga i vardagsrummet inom räckhåll från skrivbordet, så om vi har någon flashback-Saida här får hon gärna berätta var jag bör leta.
Citera
2010-05-27, 22:48
Medlem
Persson__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pendulum
Satt och bajsade häromdagen och dagdrömde lite, helt sonika loskar jag på golvet. Förstår fan inte vad som flög ur mig, hade inte ens gjort så på den äckligaste toan jag besökt men se på fan.

Hahahaha!, är visserligen ganska trött nu, men jag skrattade högt åt detta!
Citera
2010-05-27, 22:56
Medlem
hayduts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Britpop
Låg hemma på soffan en dag varpå pappa säger att han ska till affären och ber mig att svara i hans mobil om någon ringer eftersom den ligger på laddning. Efter ett tag kommer jag på att det skulle vara sjukt gott med chips och tänker ringa till pappa för att be honom köpa det.
Jag ringer då på hans mobil varpå den ringer i köket och kommer då på att jag skulle svara om det ringde på den så jag rusar ut i köket och svarar i hans mobil i ena örat och min mobil i det andra. När jag svarar i hans mobil hör jag min egen röst i min och hör inget svar tillbaka. Jag säger hallå igen och hör mig själv ännu en gång. Säger jag hör dig inte, tror det är något fel, ring upp igen varpå jag kommer på att jag har pratat med mig själv i två telefoner...
Haha priceless

Har haft en hektisk pluggvecka denna vecka vilket kan leda till att man blir lite snurrig efter allt tänkande/brist på sömn.

Iaf så låg man i sängen igår och skulle sätta på tv:n. Satt och tryckte med fjärrkontrollen åt fel håll i kanske 30 sekunder och när inget händer så blir man ju förbannad för att man tror att batterierna e döda så man går närmare och närmare tv:n för att få igång skiten. Stod kanske 1 dm från tv:n innan jag upptäckte mitt hjärnsläpp.
Citera
2010-05-27, 22:56
Medlem
va på affärn och skulle köpa en cola, betalar och börjar gå iväg som ingenting sen så ropar kassörskan att jag har glömt min cola
Citera
2010-05-27, 23:04
Medlem
Smidvarks avatar
Det värsta hjärnsläppet som jag har drabbats av inträffade i högstadiet någon gång. Vaknade av okänd anledning upp mitt i natten (tror att klockan var ett eller två) och fick för mig att det var morgon och dags att gå till skolan. Så jag började helt enkelt klä på mig, käka och cykla iväg. Inte förrän jag stod utanför skolan och upptäckte att den var helt öde tänkte jag på att se hur mycket klockan var. Tyckte väl att det var jävligt mörkt ute, även om det var mitt under vintern .
Citera
Medlem
Skogsvildens avatar
Idag vart det hjärnsläpp igen. Skulle ha i vax i håret och råkade ta från en burk med hudkräm istället. Tyckte att "vaxet" luktade lite konstigt men tänkte inte mer på det. Några minuter senare insåg jag..
Citera
Medlem
h0lles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunny88
Vart inne och köpt morgonsnuset på statoil, går ut och hoppar in i bilen och ska sätta i nyckeln.
Märker då att jag sitter i baksättet ... Utanför står fem st killar och skrattar åt mig. Kändes lagom skoj :/

haha å däär bröt jag ihop.. har öppnat passagerardörren och varit påväg in ett par gånger jag också!
Citera
2010-05-27, 23:14
Bannlyst
Gick in på en affär för att ta ut en tjuga, så jag köpte en klubba och bad kassören ta det på 21:-, så jag fick ut tjugo kronor. Sagt och gjort, det gjorde hon. Kortet godkändes, och jag var nöjd. Glömde bort pengarna, och gick ut iväg med min klubba, varpå kassören ropade att jag hade glömt tjugan.
Citera
2010-05-27, 23:17
Medlem
soewhats avatar
Bra tråd! För cirka 3 år sen var jag inne på coop och skulle handla godis och läsk, går och hämtar en 33 cl glas flaska och går mot godiset.
Väl framme vid godiset står jag vid hyllor med choklad(i cirka höjd med midjan) och när jag valt choklad och ska ta den så får jag världens hjärnsläpp och tar chokladen med samma hand jag håller flaskan i, så flaskan åker rakt i golvet och det är helt plötsligt läsk över hela golvet. Hade 2 kompisar som var med och dem fick nog sig ett gott skratt som dem fortfarande kan ta upp och garva åt.
Citera
2010-05-27, 23:17
Medlem
Minns en maskerad när H utklädd till gorilla bestämde sig för att ta en sk springtaxi hem pga av lågt studiebidrag. Sagt och gjort det hela lyckades.

Nästa morgon ringer taxi chaffisen på dörren hos H med ett hånflin och vill ha betalt ....... hur i helvete........

Han åkte tillbaka till festen fråga en person vem som var utklädd till gorilla finns det så smarta chaffisar idag ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in