2010-05-24, 20:19
Medlem
strategasiats avatar
Man blir rätt orolig när hönsen rymmer hemifrån och man helt nykter mitt på ljusa dan försöker stänga av dushen med spolningsknappen på toaletten, någon som bräcker mig?
Citera
2010-05-24, 20:22
Medlem
Awesomes avatar
Slängde mobilen i golvet så den gick sönder eftersom att det inte gick att smsa. (Satt vid en dator och försökte skriva SMS med tangentbordet).
Citera
2010-05-24, 20:25
Medlem
Röbbesnöbbes avatar
Efter jag ätit klart min mat och skulle duka undan så satte jag mitt glas i salladsskålen och gick iväg med tallriken. Fick konstiga blickar.

En annan gång när jag även då skulle duka av så glömde jag väl det mitt i allt så jag promenerade iväg med tallriken o glaset in på toaletten.

Sedan när jag nån gång (har hänt 2 gånger tror jag) skulle gå och pissa/skita/duscha har jag helt sonika börjat borsta tänderna och sedan gått ur toaletten och insett vad i helvete jag precis gjort.

Edit: Letade en gång i kanske 10 minuter efter mina solglasögon tills jag insåg att jag hade dem på mig
Senast redigerad av Röbbesnöbbe 2010-05-24 kl. 20:33.
Citera
2010-05-24, 20:28
Medlem
ugglapugglas avatar
Har suttit på arbetet vid skrivbordet och pratat i mobilen och samtidigt letat efter den.
Förmodligen så har jag väl tänkt att jag pratade i den bärbara.

Letat efter briller som jag haft på huvudet och så med.
Citera
2010-05-24, 20:29
Medlem
Zephyreuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strategasiat
Man blir rätt orolig när hönsen rymmer hemifrån och man helt nykter mitt på ljusa dan försöker stänga av dushen med spolningsknappen på toaletten, någon som bräcker mig?

Haha! Jag dör!

Är detta sant?
Citera
2010-05-24, 20:40
Medlem
fckingretards avatar
Här om dagen skulle jag gå med disk till köket, och gick istället in på toaletten och började skölja av tallriken i handfatet
Citera
2010-05-24, 20:43
Medlem
strategasiats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zephyreus
Haha! Jag dör!

Är detta sant?

Skrämmande nog, hände tidigare idag.. det värsta var att det tog en liten stund att koppla varför inte vattnet slutade, inte de stoltaste sekunderna i mitt liv direkt..
Citera
2010-05-24, 20:47
Medlem
Manstankss avatar
Jag köpte en tågbiljett för ca 100 kr för något år sedan, sen fick jag totalt hjärnsläpp och rev den mitt itu när jag fick den ur automaten...
Citera
2010-05-24, 20:49
Medlem
strategasiats avatar
En annan gång kunde jag inte hitta smöret och började anklaga min kompis för att ha ätit upp det, nästa morgon kommer han in på mitt rum och visar upp ett paket med smält smör och frågar varför i hela fridens namn det låg ett smörpaket i mikron..
Citera
2010-05-24, 20:58
Medlem
strategasiats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manstanks
Jag köpte en tågbiljett för ca 100 kr för något år sedan, sen fick jag totalt hjärnsläpp och rev den mitt itu när jag fick den ur automaten...

Det påminner mig om en gång då jag och min kompis utomlands blev lurade att köpa falska biljetter, efter vi upptäckt misstaget trodde jag det var kört men min kompis gick tillbaka och fick pengarna returnerade OM han gav tillbaka biljetten, så min kompis kom tillbaka och berättade vad han gjort så jag skulle gå och skulle göra samma sak, men inte innan jag gett dom en rejäl utskällning.. i stundens hetta rev jag isönder biljetten för att illustrera dess oduglighet och kom på direkt efter.. fan, det där var inte så smart.
Citera
2010-05-24, 21:06
Medlem
Picasillys avatar
Ställt in saker där de inte hör hemma, som... mjölk i skafferiet eller maträtter in i glasskåpet. Hittade tom fjärrkontrollen till tv'n i mikron nån gång

Annars så var jag och handlade en gång och skulle betala, drog mitt "bonuskort" och stod sedan och väntade på ett kvitto. Tjejen i kassan sa ungefär: "Ja?", varpå jag svarar "Mm" och står och ler som en idiot. Fattar inte varför det dröjer så länge med kvittot. Hon säger "Ja, det blir .... kr" och jag svarar igen "Mm" och står som ett fån och väntar på mitt kvitto... helt jäkla borta i nån annan värld. Efter en stund går det upp för mig att jag ska sticka in kortfan och betala... kände mig dryg.
Citera
2010-05-24, 21:11
Medlem
Markdaisys avatar
Kan bidra men min kompis hjärnsläpp här (ett riktigt klantarsel).

Han undrade varför i helvete bilen gick så långsamt. Han gasade ju och hade i tvåans växel. Slutade med att dem fick byta ut hela växellådan + bromsklossarna då han aldrig släppte handbromsen.

Hmmm... Sen vet jag inte. Jag får återkomma. Rolig tråd!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in