2010-05-24, 00:46
Medlem
Jag har levt omkring hundar och andra djur sedan jag var (ca) fem år gammal. Nu är jag hela 18 fyllda, och har ägt en labrador i 3 år. Jag är en så kallad sexgalning så jag måste spruta satsen minst tre ggr om dagen, detta resultera i att jag ser de flesta föremål/saker här hemma i små fantasier om hur jag ska kunna använda dem sexuellt.

Nu har jag börjat angripa mig på (Oscar) min kära labrador. Jag brukar använda honom till att slicka mitt anus, slicka lite på mitt ollon osv.. Detta gör han väldigt bestämt men ändå sensuellt. Jag tror att jag har hittat min kärlek.

Nu vill jag att ni säger vad ni tycker/tänker om detta, är jag dum i huvudet? Eller behöver jag kanske psykisk vård? Tack på förhand.
2010-05-24, 00:48
Medlem
Ja, du behöver psykisk vård!
2010-05-24, 00:50
Medlem
Mcnoodless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iinsane
Ja, du behöver psykisk vård!
Psykisk vård för i helvete pojke. skaffa en flicka som slickar på dig istället
2010-05-24, 00:52
Medlem
BloodyDisgustings avatar
Ja, jag tycker att du ska skaffa dig en mänsklig sexleksak istället.
2010-05-24, 00:59
Medlem
Hunden lider ju inte,så go for it.

ps

Du är störd.
2010-05-24, 01:02
Medlem
SixthSenses avatar
kör ba!

2010-05-24, 01:07
Medlem
Byrackan är grym på det den gör! Åhh jag ska fan ta mig ett slick snart alltså! Jag vet att ni tycker jag verkar störd men det är helt enkelt så jag förgyller min tid
2010-05-24, 01:13
Medlem
CoopColas avatar
https://www.flashback.org/t83203 där kanske du kan hitta något
2010-05-25, 23:34
Medlem
core_s avatar
Det vetti fan var di vill ha den här (om de ens vill ha den), men dunkar den till Fetischism och parafili för i Husdjur hör den då fan inte hemma

/Mod
2010-05-26, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beauty-man

Nu vill jag att ni säger vad ni tycker/tänker om detta, är jag dum i huvudet? Eller behöver jag kanske psykisk vård? Tack på förhand.

Eller så trollar du.
Generellt om djursex - det är inte OK att blanda in varelser som inte själva kan fatta ett informerat beslut om inblandning i sexuella aktiviteter. Detta inbegriper lik, medvetslösa, barn och djur och det finns inga undantag eller situationer som berättigar detta.
2010-05-26, 15:33
Moderator
evilhoneys avatar
Trådar som tar upp ämnet finns redan.
//mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här