Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-09-04, 13:03
  #1
Medlem
Dennis - Pixels avatar
Jo, jag tänkte eftersom många skriver om deras hundar och alla dessa söta varelser, blir jag intresserad. Själv har jag bara fiskar [som för övrigt inte har ett skit förutom gammal mat i akvariet, eftersom jag ska sälj det snart. har inte tagit nå kort på det eftersom jag testade 5 gånger förut, men alla blev helt konstiga iom. att det speglades, o.s.v :P ]

Vill se Lauras illrar (var det inte det? :P)

Sen vill jag gärna se keepzirs svarta fetcoola schäfer

Kanske ni har nått riktigt ovanligt att komma med?

För övrigt skapade jag den här tråden, flör att det är aldeles för lite bilde här :P
Citera
2003-09-04, 13:19
  #2
Medlem
avdagatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dennis - Pixel
Jo, jag tänkte eftersom många skriver om deras hundar och alla dessa söta varelser, blir jag intresserad. Själv har jag bara fiskar [som för övrigt inte har ett skit förutom gammal mat i akvariet, eftersom jag ska sälj det snart. har inte tagit nå kort på det eftersom jag testade 5 gånger förut, men alla blev helt konstiga iom. att det speglades, o.s.v :P ]

Vill se Lauras illrar (var det inte det? :P)

Sen vill jag gärna se keepzirs svarta fetcoola schäfer

Kanske ni har nått riktigt ovanligt att komma med?

För övrigt skapade jag den här tråden, flör att det är aldeles för lite bilde här :P

Jag lovar att försöka fixa detta.
Tyvärr har jag varken digitalkamera eller webcam, men kan väl säkert låna av någon kompis.
Citera
2003-09-04, 13:26
  #3
Medlem
De Larges avatar
JAg skulle vilja se bilder på när ni steker och äter upp era husdjur.
Citera
2003-09-04, 13:46
  #4
Medlem
Mr_Crowleys avatar
Min söta katt Nisse på sitt hus:

http://mrcrowley.no-ip.org/katten/100-0007_IMG.JPG

Och här är han i huset:

http://mrcrowley.no-ip.org/katten/100-0011_IMG.JPG

Han är snart 4 månader gammal.

/Johan
Citera
2003-09-04, 13:48
  #5
Medlem
jenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
JAg skulle vilja se bilder på när ni steker och äter upp era husdjur.
Fel forum, skall ligga i mat.....
Citera
2003-09-04, 13:55
  #6
Medlem
crippas avatar
Krypen i badrummet är väldigt svåra att fotografera
Citera
2003-09-04, 16:39
  #7
Moderator
rancors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Crowley
Min söta katt Nisse på sitt hus:

http://mrcrowley.no-ip.org/katten/100-0007_IMG.JPG

Och här är han i huset:

http://mrcrowley.no-ip.org/katten/100-0011_IMG.JPG

Han är snart 4 månader gammal.

/Johan

lol, sista kortet e skoj.

Kan du lära honom att öppna burkarna oxå?
Citera
2003-09-04, 16:41
  #8
Medlem
Dennis - Pixels avatar
Det var en väldigt fin kisse

Synd att man inte kan ladda upp bilder, men jag antar att det skulle bli absolut allt för mycket, så jag laddar upp det till tripod med mitt gamla FTP Explorer :P

Här kommer en länk på mitt akvarium just nu!
http://medlem.spray.se/pro1ns/Flashback/CIMG0262.JPG NJUT!

---
Till lägg: Har en ciklid också. Hade fyra Eldbukar, och två s.k Tomatciklider, 10 stycken svarta neontetror, tre malar av samma sort (Den som ni ser på bilden var faktiskt bara nån centimeter från början )

Alla har nu käkat upp varran!

Anyway. Elbuken som finns kvar (på cirkus en decimeter!) gömmer sig bakom akvariets nu enda gömställe :P

Har inte rengjort själva akvariet nu på kanske ett halvår.....
Citera
2003-09-04, 16:50
  #9
Moderator
rancors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dennis - Pixel
Det var en väldigt fin kisse

Synd att man inte kan ladda upp bilder, men jag antar att det skulle bli absolut allt för mycket, så jag laddar upp det till tripod med mitt gamla FTP Explorer :P

Här kommer en länk på mitt akvarium just nu!
http://medlem.spray.se/pro1ns/Flashback/CIMG0262.JPG NJUT!

---
Till lägg: Har en ciklid också. Hade fyra Eldbukar, och två s.k Tomatciklider, 10 stycken svarta neontetror, tre malar av samma sort (Den som ni ser på bilden var faktiskt bara nån centimeter från början )

Alla har nu käkat upp varran!

Anyway. Elbuken som finns kvar (på cirkus en decimeter!) gömmer sig bakom akvariets nu enda gömställe :P

Har inte rengjort själva akvariet nu på kanske ett halvår.....

Snudd på djurplågeri? Är d inte lika bra att micra fisken och ställa bort grejjerna. Känns väll sådär skoj att visa "det" för någon besökare? Hade tyckt d va pinsamt om jag hade d hemma hos mig.
Citera
2003-09-04, 16:56
  #10
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dennis - Pixel
Det var en väldigt fin kisse

Synd att man inte kan ladda upp bilder, men jag antar att det skulle bli absolut allt för mycket, så jag laddar upp det till tripod med mitt gamla FTP Explorer :P

Här kommer en länk på mitt akvarium just nu!
http://medlem.spray.se/pro1ns/Flashback/CIMG0262.JPG NJUT!

---
Till lägg: Har en ciklid också. Hade fyra Eldbukar, och två s.k Tomatciklider, 10 stycken svarta neontetror, tre malar av samma sort (Den som ni ser på bilden var faktiskt bara nån centimeter från början )

Alla har nu käkat upp varran!

Anyway. Elbuken som finns kvar (på cirkus en decimeter!) gömmer sig bakom akvariets nu enda gömställe :P

Har inte rengjort själva akvariet nu på kanske ett halvår.....
Har du bara en mal kvar? Ditt akvarium ser fö. mer ut som ett lekakvarie än "sällskapsakvarium" som det väl var innan de började käka upp varandra?
Du kanske skulle inreda akvariet med lite stenar och rötter så att fiskarna har någonstans att gömma sig? Är garanterat därför som dina fiskar blev uppkäkade. Jaja, skitsamma. Du verkar inte så intresserad av ämnet ändå.
Citera
2003-09-04, 17:12
  #11
Medlem
Dennis - Pixels avatar
om du läser i min första post(!!!)

"[som för övrigt inte har ett skit förutom gammal mat i akvariet, eftersom jag ska sälj det snart.]"

Jag har all inredning på hyllan.

Ciklider käkar upp varandra! Dom är helt galna ibland. Ska alltid bitas, och alltid ha revir, men det är det som är en del med det roliga i det

Du vill väll inte att jag ska skicka in en bild på min inredning som ligger snustorr på hyllan också... [ironisk!]

En gång var jag intresserad av fiskar. Eller. Det är jag fortfarande! Bara att jag varker orkar/har tid med att städa

Hade tänkt för cirka en månad sen köpa dvärgciklider [inte lika vildsinta, och är jääättegulliga :P] men nu har jag bestämt mig att jag inte helt enkelt klarar av det. Och behöver pengarna också.

---
Över till trådens ämne!
Har du nå du nå fina djurbilder Hyland?
Citera
2003-09-04, 17:17
  #12
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dennis - Pixel
om du läser i min första post(!!!)

"[som för övrigt inte har ett skit förutom gammal mat i akvariet, eftersom jag ska sälj det snart.]"

Jag har all inredning på hyllan.

Ciklider käkar upp varandra! Dom är helt galna ibland. Ska alltid bitas, och alltid ha revir, men det är det som är en del med det roliga i det

Du vill väll inte att jag ska skicka in en bild på min inredning som ligger snustorr på hyllan också... [ironisk!]

En gång var jag intresserad av fiskar. Eller. Det är jag fortfarande! Bara att jag varker orkar/har tid med att städa

Hade tänkt för cirka en månad sen köpa dvärgciklider [inte lika vildsinta, och är jääättegulliga :P] men nu har jag bestämt mig att jag inte helt enkelt klarar av det. Och behöver pengarna också.

---
Över till trådens ämne!
Har du nå du nå fina djurbilder Hyland?
Ok, kanske skulle läst ditt inlägg lite nogrannare.

Har inga bilder på mina djur; 2 idiotkatter och 1 akvarium med malawiciklider och malar. Ska ta dildon ur röven och skaffa en digitalkamera så snart jag inte super upp lönen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback