Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-05-22, 19:25
  #1
Medlem
Callzors avatar
Funderar tills nästa kur att kicka igång med lite oralt i 3-4veckor. Vilket prepp hade ni valt eller vilka hade ni blandat av orala?

Funderar på dom här
Oxar 150mg
Dianabol 100-150mg
Oral turinabol 100mg
Citera
2010-05-22, 19:26
  #2
Medlem
thunderXXs avatar
Dbol All The Way!
Citera
2010-05-22, 19:29
  #3
Medlem
Callzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunderXX
Dbol All The Way!

Okej, jo funderar också på det, dbollar är så gott=), haru nån erfarenhet av 100 eller mer på bollarna?
Citera
2010-05-22, 19:31
  #4
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callzor
Funderar tills nästa kur att kicka igång med lite oralt i 3-4veckor. Vilket prepp hade ni valt eller vilka hade ni blandat av orala?

Funderar på dom här
Oxar 150mg
Dianabol 100-150mg
Oral turinabol 100mg
Om du har en stor pungpåse vilket du verkar ha iom dina dosfunderingar så hade jag kombinerat d-bol/oxar lätt, finns folk som säger att de är skit o andra som avgudar den kombinationen. Oxarna för skön styrka o d-bollarna för ja lite massa. 100 mg vardera.
Citera
2010-05-22, 19:34
  #5
Medlem
thunderXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callzor
Okej, jo funderar också på det, dbollar är så gott=), haru nån erfarenhet av 100 eller mer på bollarna?


har legat på 150 mg fast då längre än 4 veckor.


edit: har du legat på oxar förr och det inte sänker din aptit för mycket så kan du mixa dbol+oxar annars skulle jag tycka att dbol only är bäst.
Citera
2010-05-22, 19:36
  #6
Medlem
Callzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makaveli143
Om du har en stor pungpåse vilket du verkar ha iom dina dosfunderingar så hade jag kombinerat d-bol/oxar lätt, finns folk som säger att de är skit o andra som avgudar den kombinationen. Oxarna för skön styrka o d-bollarna för ja lite massa. 100 mg vardera.

Låter bra det med. Har läst nån stans har jag för mig iaf? att ot och dbollar börjar få dålig effekt vid över 100mg. Att det inte är lönt att köra över det, ger inte bättre effekt. Måste bara bull iaf.
Citera
2010-05-22, 19:37
  #7
Medlem
Callzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunderXX
har legat på 150 mg fast då längre än 4 veckor.


edit: har du legat på oxar förr och det inte sänker din aptit för mycket så kan du mixa dbol+oxar annars skulle jag tycka att dbol only är bäst.


Okeej, nope oxar ger mig inte dålig aptit.

btw? Hur vare med viktökningen på 150mg? Vätskan?
Citera
2010-05-22, 19:38
  #8
Medlem
thunderXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callzor
Okeej, nope oxar ger mig inte dålig aptit.


okej då kan du ta 50 mg dbol+ 100 mg oxar. vet ju inte vilka doser du legat på förr eller hur många kurer du har i bagaget eller vad din grund i kuren ligger nu? vad är det du ska preppa på mer?
Citera
2010-05-22, 19:40
  #9
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callzor
Låter bra det med. Har läst nån stans har jag för mig iaf? att ot och dbollar börjar få dålig effekt vid över 100mg. Att det inte är lönt att köra över det, ger inte bättre effekt. Måste bara bull iaf.
Tror du blandar ihop det du läst nu, har läst på flertalet ställen att köra över 100 mg oxar är en dålig ide iaf sett till effekt/bieffekt ration, skillnaden melan 50 och 100 mg däremot är rätt så stor medan den sjunker rätt kraftigt efter det.
Citera
2010-05-22, 19:41
  #10
Medlem
Callzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callzor
Okeej, nope oxar ger mig inte dålig aptit.

btw? Hur vare med viktökningen på 150mg? Vätskan?

Citat:
Ursprungligen postat av thunderXX
okej då kan du ta 50 mg dbol+ 100 mg oxar. vet ju inte vilka doser du legat på förr eller hur många kurer du har i bagaget eller vad din grund i kuren ligger nu? vad är det du ska preppa på mer?

Ska köra, Tren, sustanon/Testo E, eq, Halo, primo, t3,
Citera
2010-05-22, 19:42
  #11
Medlem
thunderXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makaveli143
Tror du blandar ihop det du läst nu, har läst på flertalet ställen att köra över 100 mg oxar är en dålig ide iaf sett till effekt/bieffekt ration, skillnaden melan 50 och 100 mg däremot är rätt så stor medan den sjunker rätt kraftigt efter det.


Nja 100 mg oxar är ju rätt lugnt att ligga på. jag tycker det är typ som att ligga på 50mg dbol. dock kan inte jag längre ligga på 100 mg oxar då jag mår så jävla dåligt på över 100 mg på oxar. spyr och aptiten blir kass as hell.
Citera
2010-05-22, 19:42
  #12
Medlem
Callzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makaveli143
Tror du blandar ihop det du läst nu, har läst på flertalet ställen att köra över 100 mg oxar är en dålig ide iaf sett till effekt/bieffekt ration, skillnaden melan 50 och 100 mg däremot är rätt så stor medan den sjunker rätt kraftigt efter det.

Nej på oxar har jag inte läst nå sånt, bara ot och dbol.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback