• 1
  • 2
2010-05-20, 23:49
Medlem
Hej! Har de senaste månaderna haft ett sug för att testa röka (speciellt på kvällen ).. Tycker själv det känns lite löjligt att jag helt plötsligt vid 20 års ålder få för mig att börja röka, har endast rökt på fester innan.

Men jag vill iallafall testa, så jag undrar ifall det finns något märke eller smak som passar bäst för nybörjare?
Citera
2010-05-20, 23:50
Medlem
Pie021s avatar
prince elelr camel tycker jag är godast:P
Citera
2010-05-20, 23:51
Medlem
ja jag vet inte vilka cigg som ska vara bäst för nybörjare.Men jag tycker helt klart att du ska satsa på prince det är helt klart dom godaste ciggen
Citera
2010-05-20, 23:52
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddyKruger1991
ja jag vet inte vilka cigg som ska vara bäst för nybörjare.Men jag tycker helt klart att du ska satsa på prince det är helt klart dom godaste ciggen

Men Prince har ju en högre nikotinhalt än många andra. Det är kanske inget som är optimalt för en nybörjare?
Citera
2010-05-20, 23:55
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrudis
Men Prince har ju en högre nikotinhalt än många andra. Det är kanske inget som är optimalt för en nybörjare?

Började själv min f.d. rökarkarriär med röda Prince i tonåren, visst fick man ordentliga nickokickar till en början, men kändes som att det var lika bra att dra det längsta strået först.
Citera
2010-05-20, 23:56
Medlem
Colorblinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spirates
Hej! Har de senaste månaderna haft ett sug för att testa röka (speciellt på kvällen ).. Tycker själv det känns lite löjligt att jag helt plötsligt vid 20 års ålder få för mig att börja röka, har endast rökt på fester innan.

Men jag vill iallafall testa, så jag undrar ifall det finns något märke eller smak som passar bäst för nybörjare?

Till skillnad mot alla andra tycker jag att du ska börja med Pall Mall eller något annat billigt märke. Varför inte lidl-cigaretter? Om du nu inte är så van vid att röka kan du ju lika gärna vänja dig vid något billigt istället för att gå på det bästa direkt
Citera
2010-05-20, 23:57
Medlem
goin-xxxls avatar
Vi skall nu guilda dej sakta men säkert från låga doser nikotin till högre och högre tills du är fast i ett beroende av evig plåga och helvete!!!!!!
Citera
Medlem
Divino Codinos avatar
Utan att vara alltför mycket moralkärring så tog jag ett stort steg när jag fixade min första snusdosa för nykter snusning, sen en till, en till ja... Det jag vill ha sagt är att det är ett stort steg mot ett framtida beroende, men du är ju trots allt 20 så rök på (: (kan tyvärr inget om cigg)
Citera
Medlem
Carlo.Gambinos avatar
Marlboro
Citera
2010-05-20, 23:58
Medlem
okej! jag har faktiskt tänkt köpa camel för jag gillar kamel bilden . I affärer verkar det dock finnas 20tals olika paket, så jag antar att det finns ett flertal smaker/styrka från varje märke, vilket borde jag köpa? Typ camel original eller vad heter dom<.>?
Citera
2010-05-20, 23:59
Medlem
Söndergasads avatar
Marlboro light (eller gold som det nu heter)!
Citera
2010-05-20, 23:59
Medlem
goin-xxxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spirates
okej! jag har faktiskt tänkt köpa camel för jag gillar kamel bilden . I affärer verkar det dock finnas 20tals olika paket, så jag antar att det finns ett flertal smaker/styrka från varje märke, vilket borde jag köpa? Typ camel original eller vad heter dom<.>?

blåa camel
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in