Flashback bygger pepparkakshus!
2010-05-21, 00:00
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spirates
Typ camel original eller vad heter dom<.>?

När jag rökte Camel sade jag alltid gula eller blåa Camel, gul är vanlig och blå är light.
Citera
2010-05-21, 00:02
Medlem
Ta det billigaste. Om du inte rökt mycket tidigare kommer du ändå inte känna någon skillnad.

När man ska köpa och vill ha den vanliga sorten av märket räcker det med att bara säga märkets namn.
Citera
2010-05-21, 00:03
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
John Silver. Eller det är väl långt ifrån för nybörjare...

Level. Billigt.
Citera
2010-05-21, 00:07
Medlem
MadTwatters avatar
Skulle ju inte direkt vilja uppmuntra dig till att börja, eftersom jag själv ångrar att jag började.

Men å andra sidan vill jag inte vara en moralkärring heller så kör på level(godaste "budget" ciggen) eller Prince Röd. Prince är de godaste någonsin^^
Citera
2010-05-21, 00:18
Medlem
Det finns inget som är "Den godaste". Det är väldigt personligt, tror jag.

Själv föredrar jag LM Röda över alla andra cigg, inte för att dom är billiga, utan för att jag verkligen tycker om dom och är van med dom. Så jag tycker att du ska testa i stort sätt alla cigg du får tag på, prova av dina vänner, köp ett eget random paket, och testa dig fram, så gjorde jag. Jag började med Prince, vilket är skit för nybörjare tycker jag, för jag mådde bara illa av dom samtidigt som ciggen gjorde mig beroende. Sen bytte jag till Camel, sen Marlboro, sen Level, och tillslut körde jag LM en dag när jag hade för lite pengar över till cigg. Redan då tyckte jag om LM jättemycket.

Happy smokin'
Citera
2010-05-21, 00:21
Bannlyst
L&M Röda, fastnade jag vid direkt. Rökte väldigt mycket LEVEL, innan det.. När jag har pengar köper jag Marlboro Röda, men oftast blir det L&M röda. Tycker helt klart att du ska köpa L&M :-)
Citera
2010-05-21, 00:36
Medlem
frukostfils avatar
Lucky strike såklart! Är himla gott. Finns en lightversion om du vill testa den först.
Citera
2010-05-21, 00:38
Medlem
Nilsmeeists avatar
Börja inte. Det kommer bara bli en dyr bedrift, samtidigt som det har sina negativa sidor. Men för att svara på din fråga så marlboro röd
Citera
2010-05-21, 00:42
Medlem
baron-brazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Söndergasad
Marlboro light (eller gold som det nu heter)!

Exakt! Absolut bästa att börja med och gå vidare på för den delen!
Citera
2010-05-21, 00:55
Medlem
BeerDudes avatar
John Silver utan filter
Citera
2010-05-21, 00:58
Medlem
Me0ws avatar
Jag började med röda Marlboro, men jag rekommenderar nu blåa Camel. Lite mildare och väldigt goda enligt mig. Sen är väl folk inne på rätt spår att man egentligen inte känner någon större skillnad till en början, så du kan likaväl röka det billigaste.

Som alla andra säger så borde du verkligen inte ge dig in på att röka. Men vafan, jag minns att när jag började så var jag väldigt nyfiken på hur det kändes att vara cigarettberoende. Det fick jag känna på under ett par år och nu har jag slutat. Har man bara viljan så är det inte så jävla svårt, se bara till att du inte fastnar för länge
Citera
2010-05-21, 01:47
Medlem
Snöjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frukostfil
Lucky strike såklart! Är himla gott. Finns en lightversion om du vill testa den först.
Äntligen någon med lite vett!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in