2010-06-11, 15:29
Medlem
trollsmets avatar
David Villa eller Messi r vad jag tror p, ven fast det finns fler att vlja p. Tycker det r svrare att gissa vem som vinner skytteligan i r n fr 4 r sen.

MVH
Citera
2010-06-11, 15:39
Medlem
Busk1ss avatar
Hoppas p att Gutierrez kan skrlla och f in ngra ml, men det r vll bara nsketnkande
/Newcastle fanboy
Citera
2010-06-11, 15:51
Medlem
effses avatar
Jag ndrar mitt tips shr 9 min innan matchstart. Robin van Persie gr flest ml!
Citera
2010-06-11, 19:03
Medlem
nanashis avatar
Hoppas p Torres eller Villa. Torres kommer skert bli skadad eller lida av operationen/skadan han nyss gjort och haft :<
Citera
2010-06-12, 02:18
Medlem
Cacau
Citera
2010-06-12, 08:16
Medlem
swaydizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Scriptum
Men, men, vi som sagt van Persie d?

6 rster p Van Persie glmde jag sga...
Citera
2010-06-13, 00:25
Medlem
Didier Drogba och Messi kan nog gra mycket ml. Messi var riktigt farlig mot Nigeria!
Citera
2010-06-13, 00:27
Medlem
Gravers avatar
Green tror jag p.
Citera
2010-06-13, 01:19
Medlem
areyous avatar
Jag tror p David Villa. Anledning? Spanien gr lngt, Spanien skapar flest chanser/match, han kan gra ml p olika stt och han r otroligt effektiv.
Citera
2010-06-19, 23:36
Medlem
swaydizzles avatar
Ser bra ut fr Higuain. Messi str p 0 ml hittills men det kan g snabbt, han kunde ltt ha sttt p 4 ml med flyt... S 0 ml r inte direkt talande fr hans spel hittills, jag tycker han har imponerat vilket han oftast inte gjort i landslaget.

Vi kan konstatera att frhandstipsen Villa, Fabiano och van Persie har varit fiaskobetonade hittills. Holland gr dock vidare medan Spanien spelar med kniven mot strupen p mndag. Dessutom var Torres hetare i den frsta matchen. Fabiano direkt dlig i Brasilien men de lr ocks g vidare.

Rooney? Skrattretande dlig som hela England har varit, som vanligt.

Klose avstngd nsta match.

En "skrll" kan ju vara att Uruguay gr vidare frn sin grupp och d kan ju faktiskt Forlan komma upp i en 5-6 baljor - han har varit het.
Citera
2010-06-19, 23:49
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swaydizzle
Ser bra ut fr Higuain. Messi str p 0 ml hittills men det kan g snabbt, han kunde ltt ha sttt p 4 ml med flyt... S 0 ml r inte direkt talande fr hans spel hittills, jag tycker han har imponerat vilket han oftast inte gjort i landslaget.

Vi kan konstatera att frhandstipsen Villa, Fabiano och van Persie har varit fiaskobetonade hittills. Holland gr dock vidare medan Spanien spelar med kniven mot strupen p mndag. Dessutom var Torres hetare i den frsta matchen. Fabiano direkt dlig i Brasilien men de lr ocks g vidare.

Rooney? Skrattretande dlig som hela England har varit, som vanligt.

Klose avstngd nsta match.

En "skrll" kan ju vara att Uruguay gr vidare frn sin grupp och d kan ju faktiskt Forlan komma upp i en 5-6 baljor - han har varit het.

Som det ser ut nu s r ju Forln MIL ifrn att vara en skrll. Det r troligt att de gr vidare som ettor, d kan de f mta Sydkorea/Grekland/Nigeria, vinner de den, mter de frmodligen Slovenien/Ghana/Serbien.
Och med tanke p att hela Uruguays anfallsspel r byggt kring Forln s r det ju han om ngon som kommer gra mlen.
Citera
2010-06-20, 00:18
Medlem
swaydizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Som det ser ut nu s r ju Forln MIL ifrn att vara en skrll. Det r troligt att de gr vidare som ettor, d kan de f mta Sydkorea/Grekland/Nigeria, vinner de den, mter de frmodligen Slovenien/Ghana/Serbien.
Och med tanke p att hela Uruguays anfallsspel r byggt kring Forln s r det ju han om ngon som kommer gra mlen.

Nja, nog r det allt en liten skrll om Uruguay tar sig vidare som gruppettor framfr Frankrike, Mexiko och vrdlandet som nstan alltid gr vidare. Att Forlan gr mlen r dock ingen skrll, nej...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in