Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-20, 12:33
  #1
Medlem
Weeners avatar
Hej flashback, detta låter som världens sämsta ursäkt för att inte våga stå för sitt eget problem, men jag skriver faktiskt åt en kompis, för att citera det han skrev i sitt meddelande :

"Det började för kanske en vecka sen, i urinhålsöppningen såg det ut som något stack ut, jag tänkte inte mer på det, men sen har det blivit lite mer och nu är det typ som en liten grupp av "något precis i urinhålets öppning. Det varken svider eller gör ont, och det kliar inte. Jag har läst runt på nätet och sett bilder på könsvårtor och liknanande, men varken bilderna eller symptomen stämmer. Vad fan kan det vara?"

Han har flickvän, och dom brukar ha sex med enbart p-piller som preventilmedel. Han har dock aldrig vart med någon annan innan, och hon var ren som snö efter sin senaste koll.

Han skickade även med en bild där han har illustrerat på en bild på ett ollon ungefär hur det ser ut :

http://img405.imageshack.us/img405/6488/weirdr.jpg

Vad tror ni? Kommer han dö?
Citera
2010-05-20, 12:47
  #2
Medlem
Fioehlbaerths avatar
Är tjejen möjligen (s)-sympatisör?
Citera
2010-05-20, 13:17
  #3
Medlem
Owers avatar
Ja han kommer dö.
Citera
2010-05-20, 13:20
  #4
Medlem
Varför har han ritat en blomma på ollonet?


OnT: Ring vårdcentralen.
Citera
2010-05-20, 13:21
  #5
Medlem
IblisIndustriess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weener
Hej flashback, detta låter som världens sämsta ursäkt för att inte våga stå för sitt eget problem, men jag skriver faktiskt åt en kompis, för att citera det han skrev i sitt meddelande :

"Det började för kanske en vecka sen, i urinhålsöppningen såg det ut som något stack ut, jag tänkte inte mer på det, men sen har det blivit lite mer och nu är det typ som en liten grupp av "något precis i urinhålets öppning. Det varken svider eller gör ont, och det kliar inte. Jag har läst runt på nätet och sett bilder på könsvårtor och liknanande, men varken bilderna eller symptomen stämmer. Vad fan kan det vara?"

Han har flickvän, och dom brukar ha sex med enbart p-piller som preventilmedel. Han har dock aldrig vart med någon annan innan, och hon var ren som snö efter sin senaste koll.

Han skickade även med en bild där han har illustrerat på en bild på ett ollon ungefär hur det ser ut :

http://img405.imageshack.us/img405/6488/weirdr.jpg

Vad tror ni? Kommer han dö?


Förhoppningsvis, vore ju snuskigt att ha en sån snopp i omlopp i samhället där mina barn ska växa upp.
Citera
2010-05-20, 13:42
  #6
Avstängd
johangustavs avatar
Jag vågade aldrig öppna bilden men din "polare" bör ju kolla upp detta, även fast det kan kännas jobbigt!
Citera
2010-05-20, 14:29
  #7
Medlem
swimp78s avatar
Kan vara svamp, eller nån enkel infektion
Har själv haft nåt liknande på ollonet om jag inte missminner mig.

Säg till din kompis att tvätta kuken oftare så kommer det försvinna av sig själv
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback