Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-04-07, 19:54
  #13
Medlem
Psykomans avatar
Jag har inget extrat jag har bara ren salvia d. Jag vet inte riktigt än, det kanske blir med någon men jag känner inte lika mycket fruktan nu, kanske t.o.m testar det idag inomhus och så är det bara att hoppas på att ruset inte blir så långt. Vad kan hände det är ju bara vanlig salvia?

Jag är faktiskt rätt het på gröten så om inte syrran kommer hem ikväll så testar jag. Kan berätta hur det gick här om någon är intresserad.
Citera
2004-04-07, 20:44
  #14
Medlem
Mystics avatar
Är intresserad av resultat alltid kul att höra folks upplevlser gört fan inte i mörker bara fick riktigt skumma hallisar av det
Citera
2004-04-07, 20:59
  #15
Medlem
Av vanliga SD blad kan man nog inte förvänta sig några fyrverkerier av tyvärr. Kanske lite magnetiska krafter som drar i en och småhallisar på sin höjd. Bäst är att göra ett extrakt, krävs bara lite aceton. Fast med extrakt hamnar man i salviarymden, och det är en märklig plats må jag säga, det var 5 år sedan jag var där senast och har inte riktigt vågat återvända, även om det var de 5 intressantaste minutrarna av mitt liv.
Citera
2004-04-07, 21:19
  #16
Avstängd
UnnamedPlayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoman
Eheh "barnvakt" jag vet att du menar sittare, det antar jag är bäst första gången ja. Jag tänkte vara utomhus första gången.

En sitter är ett absolut måste! Du kommer totalt tappa kontakten med omvärlden. Precis vad som helst kan hända. Tänk på att miljön runt dig ska vara "ofarlig". Det ska helst inte ligga knivar o laddade pickadoller i din närhet med andra ord. Salvian gör knappast att du blir aggressiv eller medvetet farlig, men om du nån gång har drömt att du dödat någon (vilket de flesta antagligen gjort, eller?) så skulle du mycket väl kunna göra nåt dumt i ett salviarus också.... Det är som att drömma ungefär.

Jag snedtrippade aldrig, men tyckte ändå inte att "ruset" var speciellt kul.
Citera
2004-04-07, 21:23
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoman
Jag är faktiskt rätt het på gröten så om inte syrran kommer hem ikväll så testar jag. Kan berätta hur det gick här om någon är intresserad.

Om det inte är extrakt så måste du köra med torch-tändare.. jag skulle rekomendera att du startar på 5x-extrakt med sittare och att kyla röken är bra eftersom du måste ta ganska djupa drag. Du bör också veta att man kan inte kontrollera fröken salvia.. när hon slår så gör hon det på sina egna villkor. Kort men fruktansvärt intensivt.
Citera
2004-04-07, 22:27
  #18
Medlem
Psykomans avatar
Jag ska köra på alldeles strax med vanlig salvia som jag har framför mig alltså INTE extrat. Jag är ensam nu bortsett från min hund och 2 andra familjemedlemmar i huset. Måste vänta en liten stund till tills dom andra sover.
Citera
2004-04-08, 14:48
  #19
Avstängd
UnnamedPlayers avatar
Det är verkligen inte alls smart att röka salvia ensam, speciellt inte första gången! Även om du inte gör nåt dumt, så känns det väldigt betryggande att prata med vänner/partner efteråt. Man vill liksom tillbaks till verkligheten igen.
Efter att min kompis hade haft en extremt intensiv tripp (han var taket, jag var en radhuslänga bl.a) så var han alldeles chockad, sa åt mig att ta på honom och prata med honom om sport. Han ville så gärna bort ifrån den världen han då befann sig i. Så en sitter är inte bara till för att förhindra olyckor.

Men men, hur gick det?
Citera
2004-04-08, 22:01
  #20
Medlem
Psykomans avatar
Det gick bra, rökte 2 koppar. ca 1g kanske. Kände bara en känsla "är det här nu? är detta mitt liv?" och sedan en liten förändring i färger och former, trippen verkar större nu när man tänker tillbaks, somnade som en stock efteråt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback