2010-05-18, 01:12
Medlem
Salorms avatar
Det spekulerades och har spekulerats lite i RIP RJD tråden om att när Dio dör så kommer det börja falla av gamla stjärnskott till höger och vänster, men vem tror ni blir nästa "stora" fall? Jag är själv osäker på vem men skulle tyvärr kunna tänka mig att Udo Dirkschneider (den tyska köttbullen) kan ligga rätt dåligt till.
Var på rockbåt för något år sedan och dagen efter hans konsert träffade jag honom på hamburgerhaket och han såg allt annat än välmående ut. Det är en av mina kandidater.
Sen vettefan om inte Ozzy kommer falla av pinn snart. Honom tror jag dock att Sharon har stenkoll på och sålänge hon mår bra så kan han nog hålla i ett par år till.
Många kommer säkert säga att Lemmy är på väg att vandra sin kos snart också, men denna galna kuf tror jag kommer överleva de flesta. Både unga och gamla. Han kommer sitta som 80-åring och tycka att rocken var bättre förr, kanske med en flaska JD i handen.

Vilka ser ni som kan tänkas vara nära att det går utför med?
Citera
2010-05-18, 01:19
Medlem
Sixfeetunders avatar
Keith Richards skulle jag nog våga gissa på. Känns lite som det är dags snart, tyvärr.
Citera
2010-05-18, 01:20
Medlem
vnc-s avatar
Med tanke på hur slash har levt så tror jag inte han kommer bli så mycket äldre även om han säkert lever väldigt sunt idag.

Dom enda jag verkligen kommer sörja när dom dör är Lemmy och James hetfield
Citera
2010-05-18, 01:24
Medlem
Aasinairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sixfeetunder
Keith Richards skulle jag nog våga gissa på. Känns lite som det är dags snart, tyvärr.

Den första som jag tänkte på också.
Citera
2010-05-18, 10:05
Bannlyst
Citat:

Det har man väl sagt i typ 30 år nu? Han har redan överlevt det mesta. Nej, jag tror faktiskt att "Keefan", mot alla odds, blir en gammal man!

Jag har snarare en känsla av att någon man minst anar faller ihop knall och fall.

Om man ändå ska gissa på en trolig kandidat:
Leonard Cohen kollapsade på scen för inte så länge sedan. Han har kanske inte så långt kvar?
Citera
2010-05-18, 10:23
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Det har man väl sagt i typ 30 år nu? Han har redan överlevt det mesta. Nej, jag tror faktiskt att "Keefan", mot alla odds, blir en gammal man!

Jag har snarare en känsla av att någon man minst anar faller ihop knall och fall.

Leonard Cohen kollapsade på scen för inte så länge sedan. Han har kanske inte så långt kvar?

Ska vi dra det sådär så har jag ännu en kandidat, men inte så mycket rock över honom dock. Shane McGowan lever ju inte direkt hälsoriktigt om man säger så. Att han inte är död ännu är fan otroligt bara det.
Citera
2010-05-18, 10:54
Medlem
ischs avatar
Citat:

Keith mår väl bättre än på länge just nu? Kanske iofs är det som tar kol på honom.
Citera
2010-05-18, 12:49
Medlem
Jesusmarychains avatar
Av någon jävla anledning tror jag Morrissey
Citera
2010-05-18, 12:53
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:

Hade inte han blivit matförgiftad ?
Citera
2010-05-18, 17:47
Medlem
Lemmy, hans vårta är egentligen en tumör.
Citera
2010-05-18, 18:25
Medlem
Sixfeetunders avatar
Citat:

Jo, precis. Men de åren borde ju snart komma ifatt honom, han har lurat döden ett antal gånger nu och han ser ju inte så speciellt pigg ut längre. Det är väl först när man tar honom för givet han faller.

Citat:
Ursprungligen postat av isch
Keith mår väl bättre än på länge just nu? Kanske iofs är det som tar kol på honom.

Jag vet väl inte riktigt vad hans nuvarande status med hälsa och dylikt är, jag väljer att inte riktigt lita på vad skvallerblaskorna skriver. Men jag hoppas att han mår bra/bättre.

En annan kandidat är väl annars Steven Tyler då med, han verkar ju ha blivit bra vän med drogerna på senaste tiden igen.
Citera
2010-05-18, 18:33
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Han har ju slutat kröka.Då blir han inte mycket äldre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in